با تلاش مددکاران و مسئولین ستاد دیه؛

مدیر کل زندان های استان گلستان، خبر داد: با تلاش مددکاران و مسئولین ستاد دیه سه زندانی جرائم غیر عمدی استان گلستان آزاد شدند.

سه زندانی جرائم غیر عمدی استان گلستان آزاد شدند

 علیرضا رضوانی مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان ، گفت: با تلاش مددکاران و مسئولین ستاد دیه  سه زندانی جرائم غیر عمدی استان گلستان آزاد شدند.

به گزارش گلستان24، وی اضافه کرد: در جلسه هیئت مدیره ستاد دیه استان که در روز گذشته برگزار گردید تعداد 17 پرونده از زندانیان جرائم غیر عمدی مورد بررسی قرار گرفت که تعداد سه نفر از این تعداد آزاد شدند و 14 پرونده جرائم غیر عمد نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در آینده نزدیک با پرداخت قسمتی از بدهی توسط مددجو و باقی با کمک ستاد دیه زمینه آزادی مددجویان فراهم گردد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 15 زندانی جرائم غیر عمدی  با کمک ستاد دیه با مبلغی بالغ بر 20 میلیارد ریال آزاد شده اند تعداد زیادی از زندانیان در زندانهای گرگان و گنبد حبس خود را گذرانده اند و بخاطر عجز از پرداخت بدهی و ردمال در زندان محبوس می باشند.لذا از همه خیرین استانی و کشوری درخواست میشود به منظور کمک به انسانهای زیاندیده و خانواده این مددجویان با کمک خود زمینه پرداخت بدهی و آزادی آنان را فراهم نمایند.

انتهای  پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار