معنویت، اخلاق و توجه به معارف دینی یکی از موارد ضروری در هر دستگاه و ارگانی به ویژه دستگاههای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور است و از این رو وجود یک نهاد دائمی برای تقویت "معنویت، اخلاق و معارف دینی"در دستگاههای امنیت ساز، یکی از ضروریات ارتقا مباحث نظامی و دفاعی در کشور محسوب می‌شود.

نمایندگان رهبر معظم انقلاب در سپاه و ارتش را بیشتر بشناسید + تصاویر
به گزارش گلستان 24، معنویت، اخلاق و توجه به معارف دینی یکی از موارد ضروری در هر دستگاه و ارگانی به ویژه دستگاههای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور است؛ از این رو وجود یک نهاد دائمی برای تقویت "معنویت، اخلاق و معارف دینی"در دستگاههای امنیت ساز، یکی از ضروریات ارتقا مباحث نظامی و دفاعی در کشور محسوب می‌شود.
 
در ادامه شما را با نمایندگان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سپاه و ارتش، بیشتر آشنا می‌کنیم:
 
حجت الاسلام علی سعیدی
 
حجت الاسلام سعیدی
 
حجت الاسلام علی سعیدی متولد ۱۳۲۹ در شهرستان شاهرود است؛ او پیش از این مسئولیت، ریاست حفاظت اطلاعات سپاه و قائم مقامی سازمان تبلیغات اسلامی را در کارنامه کاری خود داشت.
 
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در دی ماه سال ۸۴ طی حکمی جناب حجت الاسلام آقای علی سعیدی را به عنوان نماینده رهبری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند؛ در بخشی از این حکم آمده است:
 
"امید است تحقق وظایف مهم آن حوزه و ارتقاء معنویت در دوره مسئولیت شما با همکاری همه‌ی فرماندهان و مسئولین ذیربط به حد شایسته‌ی آن برسد. "
 
حجت الاسلام آل هاشم
 
حجت الاسلام آل هاشم
 
حجت الاسلام محمد علی آل هاشم نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتش و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است؛ او پیش از این مسئولیت‌هایی، چون ریاست اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، جانشینی و معاونت هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، جانشینی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی و دریایی، معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی، هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های منطقه آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل، و همچنین ریاست اداره عقیدتی سیاسی در یگان‌های آموزشی و عملیاتی از جمله لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهداء را در کارنامه کاری خود داشته است.
 
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در تیر ماه سال ۸۸ طی حکمی حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند؛ در بخشی از این حکم آمده است:
 
"انتظار می‌رود با زمینه‌ی مساعدی که در ارتش برای فعالیتهای عقیدتی سیاسی و آموزش معارف دینی فراهم است، با استفاده از راهکارهای نو معنویت و اخلاق به سطح قابل توجهی ارتقاء یابد. "
 
انتهای پیام/

منبع: میزان

ارسال نظر

آخرین اخبار