با گذشته سه روز از آغاز بارش شدید برف در گالیکش مسیر ارتباطی 7 روستای این شهرستان هنوز مسدود است.

نجات جان زن باردار در برف گالیکش

به گزارش گلستان 24، فرماندار گالیکش در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: خوشبختانه علیرغم بارش برف در محور پارک ملی گلستان، تردد در آن جریان دارد.

حسن خسروی افزود: راه دسترسی روستاهای دهستان نیلکوه از توابع بخش مرکزی این شهرستان از شهر گالیکش تا روستای فارسیان بازگشایی‌شده است.

وی خاطرنشان ساخت: با تلاش‌های اداره راه و شهرسازی مینودشت هنوز راه روستاهای بالادست فارسیان (لیرو، کیارام، پادلدل، فرنگ و پنو) تا استان سمنان مسدود است.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان گالیکش خاطرنشان ساخت: همچنین بارش برف در سطح روستاهای کوهستانی کندسکو و قوشه چشمه از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش نیز مسدود است.

به گفته خسروی پس از بازگشایی راه روستاهای دهستان نیلکوه مسیر دسترسی روستاهای بخش لوه نیز بازگشایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بدون هیچ مشکلی زندگی در روستاهای محصور در برف جریان دارد.

نجات جان زن باردار در گالیکش

فرماندار گالیکش با اشاره به این مطلب که مکانی در شهر گالیکش برای اسکان زنان باردار روستاهای کوهستانی در مواقع ناپایداری هوا در نظر گرفته‌شده است گفت: با هماهنگی فرمانداری و به کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر و شبکه بهداشت و درمان گالیکش جان بانوی بارداری که در برف و کولاک گیر افتاده بود نجات داده شد.

خسروی افزود: این بانوی اهل روستای یورت کاظم که نیاز به مراجعه به بیمارستان برای وضع حمل داشته به دلیل بارش برف سنگین و مسدود شدن راه روستا توان این کار را نداشته که با کمک امداد گران جمعیت هلال‌احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان به بیمارستان انتقال داده شدند.

ارسال نظر

آخرین اخبار