یکی از کاندیداهای ائتلاف 7 نفره شهر کلاله از ادامه رقابت انتخاباتی کناره گیری کرد.

کاندیدای ائتلاف 7 نفره کلاله کناره گیری کرد + متن بیانیه

به گزارش گلستان 24 به نقل از کلاله خبر، محسن رخش خورشید یکی از کاندیداهای ائتلاف 7 نفره شهر کلاله از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف داد.

 ائتلاف 7 نفره کلاله

متن بیانیه وی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَقُل رَبِّ اءَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَاءَخْرِجْنی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَناً نَّصِیراً»

محضر امت شهید پرور شهرستان کلاله

سلام علیکم

احترام اینجانب محسن رخش خورشید کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کلاله انصراف خود را از ادامه شرکت در صحنه مبارزات انتخاباتی اعلام داشته و عرض میکنم هیچگاه به دنبال تصاحب جایگاه دنیوی در این انتخابات به جهت کسب منافع مادی نبوده و انگیزه اینجانب از ورود به عرصه احساس تکلیف به جهت داشتن برنامه و توان برای تاثیر در مدیریت شهری به نحوی مطلوب تر بوده و خدا را ناظر اعمال خود و شاهد گفته ام میدانم. اکنون با توجه به مشارکت انجام شده در شهر که به برکت خون شهیدان و امنیت پایداری که نظام مردم سالار دینی جمهوری اسلامی ایران آن را بنا نهاده و بسط و گسترش داده افراد و گروه های زیادی پا به عرصه انتخابات نهاده اند و با توجه به اینکه بنده از طریق ساز و کار حاکم بر انتخاب اعضای ائتلاف وحدت و همدلی با بررسی دقیق برنامه ها، اهداف و سوابق کاری اینجانب به مردم معرفی گردیده بودم و این ساز و کار را اتفاقی مبارک برای ورود جوانان به عرصه سیاست میپندارم لذا با احترام به تجدید نظر اعضای محترم هیات امنا و کمیته اجرایی این ائتلاف و با توجه به اولویت شخصی اینجانب جهت تمرکز بر انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و همچنین در جهت تمرکز بیشتر آرای انتخاباتی ( با وجود کسب امتیازات عالی و لازم) و انتخاب راحت تر همشهریان عزیزی که همراه با سایر مردم میهن اسلامی ان شاالله در روز 29 اردیبهشت ماه صحنه ای پرشور از عشق به نظام و رهبری خلق خواهند کرد از ادامه مسیر به عنوان کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کلاله انصراف داده و برای سایر اعضای این ائتلاف آرزوی توفیق روز افزون و پیروزی در انتخابات پیش رو را دارم. در ادامه بر خود وظیفه میدانم که از تمام حامیان محترمی که در این گروه و در صحنه انتخابات از بنده حمایت کرده و در جهت تبلیغ اینجانب فعالیت نموده اند تقدیر و تشکر نمایم. امید است با عنایت حضرت صاحب الزمان ( عج) و در سایه رهبر معظم معظم انقلاب صدای جوانان انقلابی بیشتر از گذشته در فضای سیاسی کشور پژواک داشته و زمام امور همواره در دست اصلح افراد باشد. در پایان اعلام میدارم که آماده ارایه اهم عناوین برنامه های اجرایی خود برای توسعه و آبادانی شهر به هر یک از منتخبین مردم که حائز حداکثر آرا و کسب توفیق در تصاحب کرسی شورای اسلامی شهر شوند هستم. امید است که این ورود بنده به عرصه انتخابات در پرونده اخروی ام به عنوان برگه ای زرین ثبت گردد و مایه آبروی ما در نزد مولا و صاحبمان حضرت بقیه الله الاعضم ارواحنافداه.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محسن رخش خورشید

25 اردیبهشت ماه سال 1396 شمسی

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار