مهندس صفرعلی جمال لیوانی از گازرسانی به تعداد 737 شهر و روستای استان گلستان تاکنون خبر داد .

گاز رسانی 737 شهر و روستای استان گلستان

به گزارش گلستان 24، مهندس صفرعلی جمال لیوانی  از گازرسانی به تعداد  737 شهر و روستای استان گلستان تاکنون  خبر داد .

 وی ضمن تبریک  این افتخار بزرگ گفت: شرکت گاز استان گلستان با همت و تلاش مجموعه خدوم و زحمت کش خود  و در راستای تحقق رسالت خود تاکنون توانست تمامی 29 شهر  و همچنین 708 روستای استان را  از نعمت گاز طبیعی بهره مند نماید که میتوان گفت تاکنون 100 درصد خانوار شهری استان و 83 درصد خانوار روستایی  از این سوخت پاک بهره مند می باشند.

  ایشان افزودند:همچنین در همین راستا به منظور تقویت و توسعه بخشهای صنعتی وحمل و نقل نیز تاکنون تعداد 474 واحد صنعتی عمده و همچنین  64 جایگاه CNG نیز گازرسانی شده است.

مهندس جمال لیوانی افزود:در سی وششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد 74 پروژه گازرسانی را دربخشهاي مختلف روستایی و صنعتی با حضور مسئولین استان و شهرستان  با هزینه ای افزون بر 163 ميليارد و 685 میلیون ريال افتتاح  کردیم  که در این رابطه تعداد  17 هزار نفر از هم استانیهای عزیز به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی  اضافه خواهند شد.

 این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت:تاکنون بالغ بر 7432 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع اجرا شده و حدود 252 هزار 542 عدد انشعاب نصب و حدود 469 هزار و 582 مشترک نیز جذب این شرکت شده اند ضمن اینکه افزون بر 478  هزار و 90 خانوار نیز از گاز طبیعی برخوردار گردیده اند.

جمال لیوانی تصریح کرد: این خدمات ماحصل تلاش کارکنان گاز گلستان در راستای انجام تعهد و رسالت خطیری است که بر عهده آنها نهاده شده است و امید واریم خداوند توفیق خدمت گذاری بهتر و مطلوبتر را بیش از پیش  نصیب  ما گرداند و این خدمات مورد رضایت حق تعالی و مردم شریف استان قرار بگیرد و در ادامه کار ما را از دعای خیرشان بهره مند سازند.

  مدیرعامل گاز گلستان  در خاتمه  ضمن تاکید بر توجه مشترکین پرداخت الکترونیکی قبوض گاز و همچنین بهره مندی از سامانه های  الکترونیکی شرکت ، صرفه جویی در مصرف گاز و رعایت نکات ایمنی را بسیار مهم  خواند  و هم استانیهای عزیز  درخواست نمود تا همچون سنوات گذشته این شرکت را  در نیل به اهداف مورد نظر  یاری نمایند.

ارسال نظر

آخرین اخبار