قیمت گوشت قرمز و شکر اعلام شد

معاون برنامه‎ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان با بیان این مطلب که در ماه رمضان، 690 تن برنج وارداتی در سراسر استان گلستان توزیع خواهد شد، گفت: قیمت هرکیلو برنج وارداتی، 2 هزار و 700 تومان خواهد بود.

توزیع برنج 2 هزار و هفتصد تومانی در ایام ماه مبارک رمضان در گلستان

 به گزارش گلستان 24، "حسین کاویانی" معاون برنامه‎ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان در حاشیه برگزاری جلسه کمیته تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه پر فضیلت رمضان، در این جلسه مقرر گردید بالغ بر 690 تن برنج وارداتی در سطح استان توزیع گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه مشخص گردید که قیمت هر کیلو برنج وارداتی در ماه رمضان چه میزان خواهد بود افرود: در ماه رمضان مقرر گردید قیمت هرکیلو برنج وارداتی بالغ بر دو هزار و هفتصد تومان باشد.

"کاویانی" اظهار کرد: در این ماه پر فضیلت گوشت مرغ منجمد به میزان 460 تن در سراسر استان گلستان توزیع می‌شود و همچنین بناست به میزان یک‌هزار و 180 تن شکر با قیمت 2 هزار و 855 تومان به ازای هر کیلوگرم در سطح شهرستان‌های گلستان توزیع شود.

معاون برنامه‎ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان در ادامه از توزیع گوشت قرمز به میزان 49 تن در ایام ماه رمضان در سطح استان خبر داد تصریح کرد: قیمت گوشت منجمد در سراسر شهرستان‌های گلستان 23 الی 24 هزار تومان خواهد بود که در ایام مبارک ماه رمضان توزیع می‌شود.

این مقام مسئول در پایان از توزیع خرما، شیر پاکتی و سایر اقلام پر مصرف در ایام ماه رمضان در سطح بازارهای گلستان خبر داد.

009

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار