معاون روابط عمومی کل سپاه در گرگان عنوان کرد:

رمضان شریف گفت: فتح خرمشهر نقطه اوج دفاع مقدس و سرآغاز پیروزی های نظامی،سیاسی و روانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

فتح خرمشهر نقطه اوج دفاع مقدس بود/ قاسم سلیمانی نمادی برای جوانان شیعه و سنی جهان شده است

به گزارش گلستان 24، رمضان شریف صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان که به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد،  اظهار کرد: فتح خرمشهر نقطه اوج دفاع مقدس و سرآغاز پیروزی های نظامی،سیاسی و روانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

شریف تاکید کرد: ما و نسل گذشته ما هرگز فراموش نمی کند که حزب بعث به نمایندگی تام و تمام از استکبار جهانی شرق و غرب با تمام تجهیزات و تدارکات انسجام یافته ویژه و با پشتیبانی های دیپلماتیک همه دشمنان این نظام و کشور در مقطعی که نهال انقلاب اسلامی تازه در حال رشد کردن بود نرزهای ما را در نوردید و جنگ گسترده ای را به ما تحمیل کرد.

معاون روابط عمومی کل سپاه خاطرنشان کرد: مردم به رشادت های جوانان ما افتخار می کند و عملیات آزادسازی خرمشهر نقطه عطف رویارویی عظیم ملت ایران با رژیم بعث و هم پیمانانش است.

شریف بیان کرد: ملت ما بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب با حضور پای صندوق های رای نشان دادند هنوز از نظام و انقلاب خود حمایت می کنند اما حتی امروز نیز دشمن خودش را به خواب زده و نه تنها دست از دشمنی بر نمی دارد بلکه نمی خواهد واقعیت های مردم ایران و غیرت آنها را باور کند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به آنچنان قدرت نظامی و اطلاعاتی رسیده که دشمنان حتی جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارند.

وی تاکید کرد: در صحنه عراق، لبنان و در صحنه یمن مردم مظلوم را در طول سالهای گذشته زیر شدیدترین بمباران ها قرار دادید و شرم نمی کنید و وای بر روزی که علمای جهان اسلام به ماهیت واقعی شما پی ببرد که شما ننگ برای جهان هستید.

شریف بیان کرد: امروز سوریه به دلیل مقاومت هایی که از خود نشان داد به آنچنان اقتداری رسیده که جهان بر باطل بودن شما دشمنان اسلام و بشر پی برده است.

وی تاکید کرد: عملیات بیت المقدس دارای رمز و رموزی است که اسم این عملیات نشان از تبلور قدس در خرمشهرهای آینده با اقتدار سربازان اسلام است.

وی گفت: قاسم سلیمانی نمادی برای جوانان شیعه و سنی جهان شده است و این نمونه ای از تداوم مقاومت خرمشهر در جهان است.

معاون روابط عمومی کل سپاه تاکید کرد: امروز کسانی از جنس دفاع مقدس برای ملت ما ارتش و سپاه 100 درصد بومی را ایجاد کرده و ایران را از نظر علمی در جهان به اوج رسانده اند.

شریف بیان کرد: امروز همه دنیا با دیده تکریم و احترام به ملت ما می نگرند.

این خبر تکمیل می شود ....

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار