جلسه هم اندیشی مسوولان شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس با پزشکان متخصص زنان و زایمان با هدف بررسی و رفع مشکلات این حوزه برگزار شد

هم اندیشی مسوولان بهداشت و درمان گنبدکاووس با متخصصان زنان و زایمان+ تصاویر

 به گزارش گلستان 24، اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور و ایجاد و اعمال برخی قوانین جدید در حوزه بهداشت و درمان برای تسهیل امورات مردم و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به آنها با وجود مزایای بسیار زیاد برخی از مشکلات را نیز برای مردم و کادر درمانی ایجاد کرده است که بخشی از به دلیل عدم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، بیمه‌ها و مراکز درمانی رخ داده است.

این موضوع در حوزه بیماری‌های زنان و زایمان نیز صدق کرده و با توجه به رایگان شدن هزینه‌های پزشکی و خدمات ارائه شده در زایمان طبیعی، نیازمندی‌های این بخش برای هماهنگی بیشتر از سایر حوزه‌ها بوده و این نیاز به طور کامل احساس می‌شود.

برخی از مشکلات و کندی‌های موجود در این بخش موجب شد پزشکان متخصص زنان و زایمان گنبدکاووس را عصر امروز به دفتر رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بکشاند تا در جلسه‌ای صمیمانه مشکلات و معضلات این حوزه و راهکارهای تسریع در ارائه خدمات را به بررسی بنشینند.

رضا صابری در این جلسه پس از استماع سخنان متخصصان زنان و زایمان شهرستان گنبدکاووس پیرامون مشکلات و معضلات این حوزه به آنها قول داد این موضوعات را به سرعت پیگیری کرده و با کمک نمایندگانی از خود پزشکان متخصص این حوزه شرایط را برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مردم فراهم کند.

وی با تقدیر از صمیمت و همدلی موجود در میان پزشکان متخصص در این حوزه بر پیگیری مجدانه مطالبات به حق این عزیزان تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار