فرماندار علی‌آبادکتول گفت: پروژه بزرگ تله کابین علی‌آبادکتول از کبودوال به پشت روستای «ریگ چشمه» منطقه «لاپه‌دار» منتهی می‌شود که این حرکت باعث رونق و توسعه چشمگیر «ریگ چشمه» می‌شود.

پروژه بزرگ تله‌کابین علی‌آبادکتول باعث رونق چشمگیر این شهرستان می‌شود

به گزارش گلستان 24 به نقل از روابط عمومی فرمانداری علی‌آبادکتول، احمد تجری‌مفرد در جشن شورایی شدن 13 روستای دهنه محمدآبادکتول در امتداد جشن امید در روستای «ریگ‌چشمه» اظهار کرد: مردم ایران به عنوان ولایتمداران واقعی با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام هستند.

تله‌کابین علی‌آبادکتول

وی تصریح کرد: انتخابات 29 اردیبهشت ثابت کرد که نظام همواره از پشتیبانی مردم برخوردار است و جمهوری اسلامی قدرت خود را به واسطه حضور مردم به دست آورده است.
فرمانداری علی‌آبادکتول گفت: رقابت و انتخابات تمام شد، باید امروز این رقابت به رفاقت تبدیل شود و همه دست به دست هم به آبادانی کشور کمک کنند.

احمدتجری خاطرنشان کرد: با وجود همه فشارهایی که بر دولت تدبیر ایجادشد دولت توانست خدمات بزرگی را به مردم در راستای برنامه محوری بدهند که این خدمات ملموس بود که مردم به دولت اعتماد کردند.

وی افزود: پروژه بزرگ تله کابین علی‌آبادکتول از کبودوال به پشت روستای «ریگ چشمه» منطقه «لاپه‌دار» منتهی می‌شود که این حرکت باعث رونق و رشد چشمگیر «ریگ چشمه» می‌شود.

بخشدار کمالان هم در این جلسه گفت: خواسته به حق مردم در دهنه «محمدآبادکتول» محقق و روستاها شورای رسمی گرفتند.

سیدرحمت میردیلمی اظهار کرد: آنچه برای ما و مردم اهمیت دارد ایجاد همدلی و وحدت برای خدمات بیشتر و توسعه است.

وی با بیان اینکه هرکس در این جایگاه قرار دارد باید صادقانه و در راستای خواست ملت حرکت کند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم با نهادینه کردن همدلی و مشا رکت مردمی در همه روستاهای بخش کمالان به توسعه پایداربرسیم.

گفتنی است که همه روستاهای کوهستانی دهنه محمدآبادکتول دارای شورای رسمی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار