حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری :

نماینده سابق مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به مدل انقلاب جهانی تبدیل شده است.

انقلاب اسلامی به مدل انقلاب جهانی تبدیل شده است/ تشنه‌گان ماندگاری در کرسی ریاست جمهوری رقبا را به قاتل بودن متهم کردند/

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری عصر امروز در مراسم ویژه سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) و ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در مسجد آذربایجانی‌های مقیم گرگان در جمع مردم اظهار کرد: ویژگی برجسته حضرت خدیجه (س) این است که افتخار پیدا می‌کند مادر حضرت زهرا (س) باشد.

سیدعلی طاهری

وی ادامه داد: زهرایی که برای به دنیا آمدنش باید از بهشت طعام برای پیغمبر بیاید و مادر زهرا بودن کم مقامی نیست.

نماینده سابق مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کلام امام سجاد (ع) در شام وی اشاره می‌کند من فرزند خدیجه کبری هستم و در روایات و تاریخ اسلام همانند این اشاره زیاد داریم.
طاهری بیان کرد: ما هنوز نتوانستیم شخصیت خدیجه کبری را به خوبی به مردم بشناسانیم و امیدوارم بتوانیم از این پس در این راه، گام‌های محکمی را برداریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد خاطرنشان کرد: کاری که امام بزرگوار در سال 1342 آغاز کردند و مردم پای کار آمدند و نهایت در سال 1357 به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد یک حرکت و اقدام بزرگ و در آن زمان غیرباور بود.
وی گفت: امام به خداوند و وعده‌های خداوند ایمان داشت و در راه قیام با سختی‌های فراوانی مواجه شد اما هیچگاه لحظه‌ای در صحت کار خود تردید نمی‌کند.
نماینده سابق مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امام خمینی (ره) به آیات قرآن عمل کرد و این درس بزرگی است که امام به همه ما داده و نترسیدن از دشمن و ایمان به عمل و نترسیدن از هیچ کس و هیچ چیز جز خدا، پیام بزرگ قیام امام خمینی (ره) بود.
طاهری تاکید کرد: امام در وضعیتی پرچم اسلام را بلند کرد که مسلمانان در دنیا نسبت به بیان مسلمان بودن خودشان خجالت می‌کشیدند و آنقدر علیه اسلام تبلیغات کرده بودند که در این شرایط امام پرچمی را بلند کرد که دو نظام فکری کمونیستی و لیبرالی را به چالش کشید.
وی اضافه کرد: امام در این شرایط آمد و فریاد زد که اسلام باید زندگی مردم را اداره کند و توانست حرف خود را به کرسی بکشاند و نظام اسلامی برپا شود و عمده دشمنی دشمنان اسلام با نظام اسلامی این بود که این حرف نو در دنیا مشتری پیدا می‌کند.
نماینده سابق مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به سوریه رفته بودیم در 25 سال قبل و به زیارت رفته بودیم و دیداری با نماینده مقام معظم رهبری در دمشق داشتیم.
طاهری گفت: ایشان می‌گفتند ما مدرسه علمیه‌ای راه انداختیم که در اینجا طلبه‌های کشورهای اسلامی آمدند طلبه شوند و زمانی که می‌گفتیم چرا در قم درس نخواندید و گفتند برای اینکه ما به کشورمان بازگردیم به ما می‌گویند شما آمدید پیام انقلاب و انقلاب اسلامی را نشر دهید و ما را بایکوت می‌کنند.
وی افزود: یکی دیگر از برکات قیام امام این بود که بسیاری از مسلمانان با مذهب شیعه بیگانه بوده و این مذهب را نمی‌شناختند و قیام امام باعث شد اسلام ناب، مذهب شیعه و مکتب اهل بیت به دنیا شناخته شود.
طاهری گفت: مدل حرکت کشورهای مسلمان دنیا امروز مدل حرکت شیعه شده است و مدل جوانان ما در دفاع مقدس برای جوانان مسلمان که برابر ظلم ایستادند به مدل مبارزه جهانی تبدیل شده است.
وی گفت: امروز مردم فلسطین به روسای خود اجازه سازش نمی‌دهند و این همه مشکل دارند و کوتاه نمی‌آیند و این درس انقلاب اسلامی است.
نماینده سابق مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بر دقت بر عدم تحریف امام تاکید کرد و گفت: سال گذشته بود که مقام معظم رهبری تاکید کردند که وصیت نامه امام را مرور کنید و وصیتنامه امام دنیایی از درس و حرف است که خوشبختانه در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان واحد درسی تدریس می‌شود اما این اصل در دانشگاه‌های دولتی ما مغفول مانده است.
طاهری گفت: تاکید بر صداقت و راستگو بودن با مردم از وصیت‌های مهم امام خمینی (ره) بود و یکی دیگر از وصیت‌های امام ارائه اسلام ناب محمدی بود.
وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و اشاره به دهه 60، اضافه کرد: در انتخابات اخیر متاسفانه برخی افراد که می‌خواستند در کرسی ریاست جمهوری بمانند تلاش کردند رقیب را ناجوانمردانه تخریب کنند و یکی از تخریب‌ها علیه آقای رییسی این بود که می گفتند ایشان قاتل است اما نمی‌گفتند قاتل چه کسی.
وی گفت: این موضوع قاتل بودن بحث برخورد با منافقان و ترورهای سال 1360 و جنایت‌های منافقان بود.
طاهری بیان کرد: در همین گرگان بسیاری از کسانی که ترور شدند افراد معمولی بودند که کمی ظاهر مذهبی و انقلاب داشتند که منافقان آنها را نیز ترور می‌کردند.
وی ادامه داد: کسانی از منافقین اعدام شدند که در زندان‌ها گفته بودند توبه کردند اما در ادامه جنگ شورش کردند و مشخص شد اینها توبه نکردند و امام فرمود بر اساس قانون محاکمه شوند و آقای رییسی هیچ نقشی در اعدام‌ها نداشت و کسانی در این اعدام ها نقش داشتند که امروز اطراف آقای روحانی هستند هر چند که ما آن اعدام‌ها را تائید می‌کنیم اما چرا آن اتفاق‌ها را به آقای رییسی نسبت می‌دهید.
نماینده سابق مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی بر این تفکر بود که با برجام همه چیز خوب می‌شود و صلح و سازش در همه چیز برقرار می‌شود و در حالی که بعد از رای آوردن آقای روحانی آمریکا می‌خواهد موشک بالستیک ایران جمع شده و وضعیت حقوق بشر در ایران مشخص شود.
طاهری در پایان ابراز کرد: جالب است برخی در کشور به این‌ها امید دارند و امیدوارند اینها در کشور آبادانی ایجاد کنند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار