مدیرکل اوقاف گلستان خبر داد:

مدیر کل اوقاف گلستان گفت : در راستای طرح ضیافت الهی و راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش وبه همت خیرین 300 بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان گرگان توزیع شد .

توزیع 300 بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان گرگان

به گزارش گلستان 24، مدیر کل اوقاف گلستان درگفت گو با خبرنگار ما اظهار کرد : در راستای طرح ضیافت الهی و راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش و به همت خیرین 300 بسته غذایی بین نیازمندان و مستمندان شهرستان گرگان توزیع شد .

وی افزود : سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان طرحی به‌ نام ضیافت الهی دارد که در سراسر کشور با برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف گلستان بیان کرد : این بسته های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی ، چای و مرغ است.

وی ادامه داد: توزیع این بسته ها در اجرای طرح دست های مهربانی بود که این طرح همه ساله در اجرای نیات واقفان و کمک به نیازمندان در مناسبت های مختلف انجام می شود .
 
سهرابی اذعان کرد : مهمترین هدف این برنامه ترغیب و تشویق افراد برای وقف جدید در جهت برطرف کردن نیازهای اجتماعی است.
 
وی شناسایی افراد مستحق طبق نیت واقفین ، بهره‌مندی آنها از این طرح و اطلاع‌رسانی نسبت به آثار و برکات اجرای نیات واقفین را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد .
 
مدیر کل اوقاف گلستان خاطر نشان کرد :  : خیرین و مردم نیکوکار می توانند با مراجعه حضوری به ادارات اوقاف شهرستانها کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تقدیم نمایند تا از طرف اوقاف این کمک ها به نیازمندان و مستمندان  اهدا  شود .
 
انتهای پیام/
 

ارسال نظر

آخرین اخبار