معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: دوره آموزشی عمومی، تخصصی و تربیت مربی پدافند غیرعامل استان گلستان امروز برگزار شد.

دوره آموزشی پدافند غیرعامل استان گلستان برگزار شد

علی اصغر طهماسبی ظهر امروز در مراسم آغاز دوره آموزشی عمومی، تخصصی و تربیت مربی پدافند غیرعامل گلستان اظهار داشت: دوره آموزشی عمومی، تخصصی و تربیت مربی پدافند غیرعامل استان گلستان امروز برگزار شد و مدیران با مسائل جدید پدافند غیرعامل آشنا شدند.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: با برگزاری این دوره های آموزشی که با شرکت مدیران کل، اجرایی و حراست‌ها برگزار شد، مدیران با مسائل جدید پدافند غیرعامل آشنا شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: امروز براساس گفته مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود و نه برای یک مقطع و اگر محافظت پدافند غیرعامل نباشد همه دستاوردهای فرهنگی ،اقتصادی ، علمی و سیاسی در یک روز به هدر می‌رود.

وی گفت : تا 11 اسفند ماه امسال، دوره عمومی، اصول و مبانی و از 12 تا 14 همین ماه نیز دوره تخصصی در 4 حوزه برگزار می‌شود.

طهماسبی افزود: مبارزه با تروریست به ویژه در سال‌های دهه60 و در 8 سال دفاع مقدس از جمهوری اسلامی کشوری قدرتمند ساخته که با استفاده از تجربیاتی که در این مهم بدست آورده‌ایم امروز ضمن تأمین امنیت داخلی، دیگر کشورهای منطقه نیز برای برقراری امنیت خودشان از جمهوری اسلامی ایران درخواست کمک دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار داشت: امروز داعش دست به جنایاتی هولناک و تکان‌دهنده می‌زند که مردم ما طعم تلخ آن‌را در سال‌های ابتدایی دهه 60، مانند سر بریدن و یا زنده سوزاندن انسان بارها توسط منافقان کوردل و دیگر گروه‌های معاند و ضد انقلاب چشیده‌اند.

طهماسبی اظهار کرد: ما هم‌اکنون نیز در حال جنگ هستیم و حملات سایبری به تأسیسات اتمی، بیوتروریسم و غیره از اقداماتی است که دشمنان در سال‌های اخیر انجام داده‌اند.

وی گفت: همه اینها اهمیت رعایت اصول پدافند غیرعامل را برای ما به اثبات می‌رساند که قبل از هر اقدام دشمن، ما طراحی پیشگیرانه‌ای از عملیات آنها داشته باشیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار