نشانه گذاری برای تدام زندگی در علی آباد کتول؛

درختانی سال گذشته به یاد شهدای اصناف در پارک انقلاب علی آباد کتول غرس شد و حالا این درختان نشانه ای شده اند برای ادامه زندگی و این شهر با ترکیب آن ها میان درختان دیگر، نفس های عمیقتری می کشد.

این شهر با درختان شهدا نفس می کشد+ تصاویر

به گزارش گلستان 24 به نقل از زرین نامه؛ شهدا همیشه در پی خیر و منفعت رسانی به ما بوده اند. یک روز رفتند تا شهرمان زنده بماند و یک روز یادشان در خاطره ها آمد تا روحمان تصلی یابد. همه چیز شهدا برای مردم خیر و منفعت دارد. حتی همین درختانی که به یادشان در باغ شهرمان سال گذشته غرس شد و حالا این شهر به معنای ملموس تر (برای نوجوانان و جوانان) به یاد شهدا و با درختان شهدا نفس می کشد.

نهال ها در پیاده رویی که از گلزار شهدای گمنام، این  قلب تپنده پارک انقلاب علی آباد کتول به مصلای نماز جمعه و کتابخانه ی عمومی شهر منتهی می شود، کاشته شده و تا چند سال آینده و با رشد این نهال ها، معبر سبز شهدای شهرستان ساخته خواهد شد.

این نهال ها با تمثال شهدایی که در کنارشان ایستاده، هر روز رهگذران این پیاده رو را برای دقایقی کنار خود نگاه می دارند، تا تعدادی از شهدا که در مجموعه ی شهدای اصناف این شهرستان قرار دارند را به آن ها معرفی کند.

درختان شهدا سال گذشته توسط اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف این شهرستان با همکاری شهرداری علی آباد کتول در پارک شهر کاشته شد که برای شهروندان حال خوبی را پدید آورد و لبخند رضایت را بر لب آن ها نشاند.

امید که بیشتر شاهد چنین اقدامات زیبنده ای در شهرمان باشیم.

derakhtshohada1

derakhtshohada1

derakhtshohada1

derakhtshohada1

derakhtshohada1

derakhtshohada1

derakhtshohada1

derakhtshohada1

derakhtshohada1

derakhtshohada1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار