مشکلات خطوط ثابت تلفن روستاهای آق قبر و قره تپه آق قلا علی رغم قول مساعدت مدیریت مخابرات شهرستان همچنان ادامه دارد و تاکنون اقدامی اجرایی نشده است.

مشکلات خطوط ثابت تلفن روستاهای آق قبر و قره تپه آق قلا همچنان ادامه دارد

در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری بود که خبرنگار اسپی دژ خبر از محرومیت چندین ساله روستاهای آق قبر و قره تپه از خطوط ارتباطی تلفن ثابت داد. مشکلی که با سرقت کابل های تلفن شروع شد و در این 4 سال همچنان ادامه داد.

به گزارش گلستان 24، حال پس از 9 ماه دوباره به این روستا ها از توابع بخش مرکزی شهرستان آق قلا رفته تا وضعیت موجود را بررسی نماییم ولی متاسفانه با همان صحنه ها و صحبت های تکراری روبه رو شدیم.

البته دهیار و اهالی این روستا اعلام کرده اند که مدیریت مخابرات شهرستان آق قلا برای حل این مشکلات و تهیه کابل های زمینی تلفن ثابت قول مساعدت داده است و وظیفه حفر کانال ها برای عبور این کابل ها نیز بر عهده دهیار و اهالی این روستا می باشد.

علی ای و حال با پیگیری های مجدد این دو روستا تاکنون اقدامی برای اجرایی شدن این موارد و کمک به حل مشکلات صورت نگرفته است و نیازمند یک مدیریت جهادی می باشد.

بهتر است مسئولین ذی ربط با سرعت بیشتری در جهت رفع مشکلات روستاها گام بردارند تا موجب پیشرفت آبادانی هر چه بیشتر شهرستان گردد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهایی پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار