صبح امروز آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان برگزار شد.

حواشی معارفه ابراهیم کریمی، مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان گلستان

به گزارش گلستان 24، صبح امروز تالار «فخرالدین اسعد گرگانی» گرگان میزبان مراسم تودیع قربان عباسی و معارفه ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان بود.

* در این مراسم علاوه بر همکاران جدید ابراهیم کریمی از شهرستان‌های استان گلستان، شخصیت‌هایی همچون: روشن امیری معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، علی‌اصغر طهماسبی معاونت سیاسی و امنیتی استاندار گلستان، عبدالقدیر کریمی برادر ابراهیم کریمی و مديركل دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداری گلستان، منتظری مدیرکل حراست استانداری گلستان، مهاجر مدیرکل محیط‌زیست، قربانعلی پاشا مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، فرمانداران گالیکش، کلاله، گمیشان و بندر ترکمن، زهرا نورا عضو شورای شهر گرگان، معاون فرماندار مراوه‌تپه، تعدادی از مسئولان شهرستان گالیکش، مشاور مطبوعاتی استاندار گلستان و ... حضور داشتند.

* مردم و مسئولان شهرستان گالیکش در این مراسم حضور گسترده‌ای داشتند به‌طوری‌که تنها باکمی اغراق می‌شود گفت: گالیکش در گرگان!

* این مراسم با کمترین میزان تأخیر (بین 5 الی 8 دقیقه) آغاز شد.

* به دلیل حضور گسترده مردم به‌ویژه از گالیکش بسیاری از شرکت‌کنندگان به‌صورت ایستاده مراسم را دنبال می‌کردند.

* بعد از پایان صحبت‌های عباسی مدیرکل سابق یکی از خانم‌های حاضر در مراسم دسته‌گلی را به وی اهدا کرد که عباسی هم به‌محض پایین آمدن از سن آن را به ابراهیم کریمی اهدا کرد.

* طهماسبی در سخنانش جوانان امروز را فهیم‌تر از جوانان دهه شصت معرفی کرد.

* روشن امیری نزدیک به 1 ساعت سخنرانی کرد. عباسی، طهماسبی و کریمی هر سه باهم این مقدار سخنرانی کردند.

* روشن امیری از بعضی خبرنگاران و کارشناسان پیرامون جوسازی در مسئله جزیره آشوراده گلایه کرد.

* تعدادی از مسئولان شهرستان گالیکش برای حضور در مراسم تشییع 2 شهید گمنام در این شهرستان در اواسط مراسم سالن را ترک کردند.

* ابراهیم کریمی و قربان عباسی امروز بارها مورد تشویق شدید حاضران در سالن قرار گرفتند.

* پس از اتمام مراسم تقریباً نیمی از سالن برای تبریک و روبوسی نزد ابراهیم کریمی رفتند.

* اعضای خانواده مدیرکل جدید میراث هم در سالن حضور داشتند.

سایت گلستان ما نیز در حواشی این مراسم نوشت:

* حضور پررنگ گالیکشی‌ها در این مراسم به حدی بود که تعداد زیادی از جمعیت سالن را آن‌ها تشکیل می‌دادند. یکی از حضار در این مراسم می‌گفت: احساس می‌کنم نفوذ گالیکشی‌ها در استان خیلی زیاد شده چون در همایش دیروز پسماند هم گالیکش نقش زیادی داشت.

* حضور پررنگ جریان مشارکت استان گلستان و تندروهای اصلاح‌طلب من‌جمله حسین رفعتی و محمود ربیعی و تعدادی از خبرنگاران وابسته از این طیف همان‌قدر که به پیوستگی این جریان با ابراهیم کریمی کمک می‌کند، به همان اندازه می‌تواند پوست خربزه زیر پای وی باشد و کریمی باید از همین‌الان باید مراقب این‌گونه افراد در پیرامونش باشد./نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار