فرماندار سیریک:

فرماندار شهرستان سیریک گفت: ساعت اولیه بامداد روز پنجشنبه در تعقیب و گریز فرماندهی پایگاه دریابانی سیریک با قاچاقچیان مشروبات الکلی و مواد مخدر به شهادت رسید.

 فرمانده پایگاه مرزبانی سیریک به شهادت رسید

به گزارش گلستان 24، میر مرسل ایزدی پور، فرماندار شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار آذینی اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه سرهنگ غلامرضا صادقی فر، فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان به علت واژگونی خودرو در دم به شهادت رسید و راننده وی بعلت شدت جراحات وارده راهی بیمارستان خاتم الانبیاء (ع) بندرعباس شد.

وی افزود: این حادثه دلخراش و غم انگیز در جاده اصلی شهرستان سیریک به میناب در محدود روستای زیارت اتفاق افتاد.

ایزدی پور بیان کرد: مراسم نماز و تشیع این سرباز نظام و انقلاب بعد از نماز جمعه با حضور نماز گزاران اهل تسنن و تشیع و مسئولان نظامی ، انتظامی ، مردم و بسیجیان شهرستان از مسجد جامع فکری تا مسجد صاحب الزمان(عج)  شهر بندر سیریک برگزار می شود.

شهرستان سیریک با قرار گرفتن در کنار دریای عمان و خلیج فارس و داشتن مرز دریایی طولانی و همجواری نزدیک با کشورهای حاشیه خلیج فارس و محل گذر قاچاقچیان مواد مخدر از طرف استان سیستان و بلوچستان شاهد تردد این افراد سودجو  و قاچاقچی است و متاسفانه بعضا  شاهد بروز حوادث دل خراش برای مرزداران غیور و برخی انسان های بی گناه در مسیر جاده می شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار