به همت سپاه گرگان انجام شد

فرمانده سپاه گرگان از اعزام 80 نفر از خانواده‎های شهدای دفاع مقدس و جانبازان بالای 70 درصد به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

اعزام 80 نفر از خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد از گرگان به مشهد مقدس

به گزارش گلستان 24 ؛ سیدعلی مهاجر امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سومین مرحله اعزام زائران حرم مطهر رضوی در سال جاری تعداد 80 نفراز خانواده‎های شهدا و ایثارگران شهرستان گرگان به همت سپاه این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا را جزو برنامه‎های اولویت‎دار سپاه گرگان برشمرد و تصریح کرد: سفر زیارتی مشهد مقدس خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد گرگانی به مدت پنج روز در هتل گلشن رضوی تمهید مقدمات شده است.

فرمانده سپاه گرگان در خصوص تعداد اعزام خانواده‎های شهدا و ایثارگران در مراحل سه‎گانه از گرگان به مشهد مقدس گفت: از ابتدای امسال تاکنون 160 نفر از خانواده‎های شهدا و ایثارگران شهرستان گرگان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

مهاجر با اشاره به اینکه در سال 1395 تعداد 380 نفر از خانواده‎های شهدا و ایثارگران به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند این برنامه زیارتی و معنوی را یکی از برنامه‎های سپاه عنوان کرد.

وی از پیش‎بینی برنامه‎های مختلف زیارتی و فرهنگی برای خانواده‎های شهدا و ایثارگران خبر داد و بیان کرد: در شهریورماه جاری اردوی استانی ویژه جانبازان 70 درصد ویلچری برنامه‎ریزی شده که نسبت به برگزاری آن اقدام خواهد شد.

فرمانده سپاه گرگان گفت: تا پایان سال جاری تمامی جانبازان بالای 70 درصد به همراه خانواده‎های آنان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار