با حضور همسر و دختر دانشمند شهید "رضایی نژاد"؛

آیین سومین همایش شهری لشکر فرشتگان در گرگان با حضور همسر و دختر دانشمند هسته ای شهید رضایی نژاد، مسئولان نظامی و انتظامی استان، جمعی از زنان مبارز شهرستان گرگان و خانواده های شهدای مدافع حرم استان در کانون طه گرگان برگزارشد.

سومین همایش شهری لشکر فرشتگان در گلستان برگزار شد+تصاویر

به گزارش گلستان24، آیین سومین همایش شهری لشکر فرشتگان در گرگان امشب با حضور همسر و دختر دانشمند هسته ای شهید رضایی نژاد، مسئولان نظامی و انتظامی استان، جمعی از زنان مبارز شهرستان گرگان و خانواده های شهدای مدافع حرم استان در کانون طه گرگان برگزارشد.

در این آیین از 35 بانوی مبارز و 15مادر و همسر شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان با عنوان "فرشتگان" تجلیل شد..

" مدرسی " در آیین بزرگداشت شهری لشکر فرشتگان که در کانون طه گرگان برگزارشد، اظهار کرد: امروز سومین سالی است که برای بزرگداشت گروهی از لشکر فرشتگان گرد هم آمدیم تا الگوهای فمنیستی که تعریفی از زن به شرق و غرب  ارائه کردند را  محو کنیم.

وی افزود: این آیین با نام و استعانت از" حضرت خدیجه کبری"همسر  و همراز پیامبر، بانویی که تمام مسلمانی زنان جهان از ابتدا تا انتها مدیون جهاد اوست آغاز شده است.

معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گلستان تصرح کرد: معرفی زن مجاهد مسمان ایرانی  که پس ازبانوان بزرگ صدر اسلامی،  الگویی برای زنان جهان خواهند بود و وظایف جدید برای پوشش زن ارائه می کند تا ثابت کرد که می توان در عین زن، محجبه و شریف بودن در متن و مرکز بود و پاکیزیگی سنگر خانواده  در کنار سنگرسازی های اجتماعی و سیاسی داشت.

مدرسی بیان کرد: دختران ما دراتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان  در پی عمل به مطالبه مقام معظم رهبری، می خواهند این تعریف  از زن را جهانی کنند و جهاد زن مسمان  ایرانی را به دنیا  که سخت محتاج آن است بنمایانند .

وی اذعان کرد: امروز اینجا  جمع شدیم  که بگوییم ژن برتررا  آن زنی دارد که پای اعتقادتش در جهنم ساواک شکنجه می شود و هرگز ازدواج نمی کند و زنی که  8 فرزند را رها می کند و کیلومترها آن طرف تر  به یاری  رزمندگان در پشت جبهه می شتابد  .

این مقام مسئول ادامه داد: زنی که جگر گوشه اش با پادرمانی خودش به جبهه می فرستد و همسر جوانش را با کودکی در بطن کیلو مترها آنطرف تر به مرز لا ا.. می فرستد  و بعد از مرگ همسر کنایه ها و قدر نشناسی ها ی بی مروتان  جهل دوستداران  را تحمل می کند  وزنی دارد که تمام امید  و زندگی و  آینده اش به تیر صهیونیسم و امریکا  جلوی چشمش پرپر می شود .

معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گلستان متذکرشد: با این خون  ها و خون دل ها سفره ای پهن می شود که بستری عده ای بی خیال انقلاب و جهاد  می شود، مردی که روزی خودش  زمانی رزمنده بود امروز خسته و شاید پشیمان از گذشته در گوشه ای از آموزش و پرورش این سرزمین  بنشیند و بگوید" بزرگداشت برای یک عده پیر زن ؟ مگه چکار کردند؟ چند تا پتو شستند" و یکی دیگر بگوید "سالن برای همچین بزرگداشتی می خواهید نمی شود اما کنسرت های پی در پی عرضه می شود و یکی دیگر بگوید که زمان تعطیلات است.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که دختران اتحادیه انجمن اسلامی گرگان با وجودگرمای طاقت فرسا و تعطیلی مدارس اقدام به برپایی بزرگداشت زنان مبارز استان کرده است.

"اشرف کشانی" همسر شهید مدافع حرم"افشین ذورقی" ضمن خوش آمدگویی به خانواده شهید رضایی نژاد به ذکر مباحث اخلاقی و منش های تربیتی پرداخت.

"شهره پیرانی" و "آرمیتا رضایی" همسر و دختر دانشمند شهید هسته ای کشور در این برنامه به خاطره گویی و پاسخگویی به سوالات تربیتی  در نشستی صمیم پرداخت.

در این آیین دختران انجمنی سه غافلگیری برای فرزندان شهدای مدافع حرم داشتند، نخستین آن از تابلوی هنری سیاه قلم ازچهره خانواده شهید داریوش رضایی نژاد رونمایی وبه دست سرداران نظامی و انتظامی استان به "آرمیتا رضایی نژاد تقدیم شد.

غافلگیری دوم برگزاری جشن تولد برای "محمد طه" فرزند شهید مدافع حرم احسان حاجی حتم لو بود که با همراهی کودکان و نوجوان ادامه یافت.کتاب "ایثار" مادر شهید "علیرضا سبطی" به همایش "لشکر فرشتگان" اهدا شد.

همچنین در این مراسم "آرمیتا رضایی نژاد"  و"سید محمد طه حاجی حتم لو" بعنوان عضو افتخاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کارت ویژه ای دریافت کردند.

لشگر خوبان (1)

لشگر خوبان (2)

لشگر خوبان (3)

لشگر خوبان (5)

لشگر خوبان (6)

لشگر خوبان (8)

لشگر خوبان (7)

لشگر خوبان (4)

لشگر خوبان (9)

لشگر خوبان (10)

لشگر خوبان (11)

لشگر خوبان (12)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار