مدیرکل اوقاف گلستان به همراه جمعی از همکاران در منزل شهید مدافع حرم مصطفی خوش محمدی حضور یافتند.

مدیرکل اوقاف گلستان با خانواده شهید خوش محمدی دیدار کرد+ تصاویر

به گزارش گلستان24، عصر روز چهارشنبه 15 شهریورماه  مدیرکل اوقاف گلستان به همراه جمعی از همکاران و خادمین آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان با حضور در منزل خانواده شهید «مصطفی خوش محمدی»، مدافع حرم حضرت زینب(س) نسبت به مقام شامخ شهدای جبهه مقاومت اسلامی ادای احترام کرد.

سیف الله سهرابی در این دیدار که با هدف تکریم این خانواده های معزز و تجلیل از مقام صبر و استقامت آنها انجام شد اظهار داشت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

مدیرکل اوقاف گلستان در این دیدار با تقدیر از نقش شهدای مدافع حرم در اعتلای ارزش‌های اسلامی در جامعه اسلامی گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدانی است که از تمام هستی خود گذشته و عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

سهرابی با تجلیل از نقش همسران شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: همسران شهدا با پذیرش مسئولیت های اجتماعی و پشتیبانی از همسران خود، این اعتماد و اطمینان را در شهیدان به وجود آورده اند که در غیبت آن ها کیان خانواده حفظ می شود.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهید والامقام سردار مصطفی خوش محمدی تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است پاسدار رشید اسلام سردار مصطفی خوش محمدی پنجشنبه 19 مردادماه در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آخرین سمت شهید خوش محمدی معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۵ و تخریب چی حرفه ای بود.

دیدار مدیرکل اوقاف (1)

دیدار مدیرکل اوقاف (2)

دیدار مدیرکل اوقاف (3)

دیدار مدیرکل اوقاف (4)

دیدار مدیرکل اوقاف (5)

دیدار مدیرکل اوقاف (7)

دیدار مدیرکل اوقاف (8)

دیدار مدیرکل اوقاف (9)

دیدار مدیرکل اوقاف (10)

دیدار مدیرکل اوقاف (11)

دیدار مدیرکل اوقاف (12)

دیدار مدیرکل اوقاف (13)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار