دستگیری سه نقابدار مسلح در گرگان

سه شرور نقابدار که به یک زن تنها در شهرک حافظ گرگان در خانه اش حمله و طلاجات وی را به سرقت برده بودند توسط پلیس آگاهی گلستان دستگیر شدند.

سارقان روز جمعه طلاجات یک زن تنها رادر خانه اش ربوده بودند

عصر جمعه صدای زنگ تلفن 110 استان گلستان به صدا درآمد و از آن طرف تلفن خانمی با صدای نالان از پلیس درخواست کمک می‎کرد و می‎خواست که سریع به داد او برسند.این خانم اعلام کرده بود عده‎ای به خانه او آمده و با زخمی کردن او، اموالش را به سرقت برده‎اند و گریختند.

به گزارش گلستان 24، پلیس نیز بلافاصله پس از آنکه در محل حادثه حاضر شد، با خانم مجروح مواجه شد که به دلیل شدت جراحت وارد شده به وی، او را به سرعت به بیمارستان منتقل کردند.پلیس آگاهی نیز به انجام تحقیقات از اهالی محل و اثربرداری از محل حادثه و همچنین به ثبت اظهارات همسر شاکیه که مجروح شده بود پرداخت.

این حادثه که در شهرک حافظ گرگان اتفاق افتاده بود موجی از نگرانی و اضطراب را برای شهروندان گرگانی رقم زد و شایعه‎های گوناگونی نیز از این حادثه در شهر پیچید. 

ورود غافلگیرانه نقابدار به منزل/مقاومت زن تنها و مجروح کردن وی با چاقو

بانوی حادثه دیده که در بیمارستان بستری بود در تشریح حادثه اعلام کرد که در خانه نشسته بود که ناگهان سه مرد نقابدار وارد منزل وی شده و قصد سرقت اموال و طلاجات را داشته که مقاومت می‎کند و آنها نیز با مجروح کردن او با یک ضربه چاقو از وی رمز و کلید گاوصندوق را خواستار شدند.

این زن تنها نیز زمانی که با خشونت سارقان بی‎رحم مواجه شده بود، برای حفظ جان خود رمز و کلید گاوصندوق را نیز به آنها داد و نقابداران خشن نیز پس از خالی کردن گاوصندوق و سرقت طلاجات، اسناد و مدارک و اقلام سبک سرقتی بلافاصله محل را ترک کردند.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان که به دلیل حساسیت موضوع، به صورت ویژه خودش نظارت و هدایت عملیات شناسایی و دستگیری سارقان را بر عهده داشت، امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان از دستگیری هر سه عضو این باند سارق و خشن خبر داد. 

تلاش کارآگاهان برای شناسایی سارقان/هیچ رد پایی از سارقان وجود ندارد

محمدرضا اکبری در این گفت‎وگو اظهار کرد: روزهای گذشته پس از کسب خبر از مرکز فوریت‎های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک سرقت مسلحانه در شهرک حافظ گرگان، ماموران این اداره بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: به دلیل نوع سرقت انجام شده که از نوع سرقت‎های خشن بود و به دلیل احساس ناامنی که برای شهروندان در این شهرک و شهر گرگان ایجاد شده بود، بلافاصله تیمی ویژه از ماموران اداره مبارزه با سرقت‎های خشن وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سارقان نقاب داشتند و از بالای دیوار منزل وارد شده بودند و هیچگونه ردپایی را از خود در محل وقوع جرم از خود بجای نگذاشته بودند، موضوع از یک پیچیدگی خاصی برخوردار شده بود که کار شناسایی سارقان را سخت‎تر می‎کرد.

اکبری بیان کرد: اما خوشبختانه به دلیل بکارگیری ماموران مجرب و کارآزموده، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری منابع خبری، پس از چند ساعت از وقوع حادثه یکی از سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی افزود: متهم در ابتدا پس از دستگیری منکر هرگونه بزه انتسابی شده بود اما پس از مواجه شدن با مستندات پلیس و بکارگیری شگردهای پلیسی توسط کارآگاهان، در نهایت متهم نام یکی از همدستانش را اعتراف کرد.

 اجرای عملیات ضربت برای دستگیری سردسته باند

رئیس پلیس آگاهی گلستان تاکید کرد: بلافاصله متهم دوم نیز دستگیر شد که متهم دوم نیز در تحقیقات تکمیلی بیان کرد که سردسته آنها فردی است که در نزدیکی محل سکونت شاکیه زندگی می‎کند و سلاح بکار گرفته شده در سرقت و اموال مسروقه نیز نزد وی قرار دارد.

اکبری گفت: به دلیل حساسیت موضوع، به سرعت با مقام قضایی هماهنگی‎های لازم انجام شد و پس از شناسایی محل اختفای سردسته باند، با دستور قضایی و اجرای عملیات پلیسی ضربتی، متهم سوم نیز دستگیر شد.

وی متذکر شد: از محل اختفای متهم تعدادی لاشه حیوانات تاکسی‎درمی شده، چاقوی ضامن‎دار، اسناد و مدارک سرقتی، سلاح شکاری استفاده شده در این سرقت کشف و ضبط و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

اکبری اضافه کرد: در حال حاضر تحقیقات برای احتمال ارتکاب این افراد به سرقت‎های مشابه و یا جرائم دیگر ادامه دارد.

وی گفت: دستگیری هر سه سارق با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی در کمتر از 24 ساعت انجام شد./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار