بامداد امروز در ملاء عام

قاتل مامور نیروی انتظامی گلستان صبح امروز در ملاعام در آق قلا به دار مجازات آویخته شد.

قاتل مامور نیروی انتظامی گلستان به دار آویخته شد

به گزارش گلستان 24 ، قاتل مامور نیروی انتظامی گلستان صبح امروز در ملاعام در آق قلا به دار مجازات آویخته شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در این رابطه اظهار داشت: حکم قصاص این فرد که مهر پارسال مامور نیروی انتظامی استان را به شهادت رساند، پس از تایید در دیوان عالی کشور و استیذان ( اجازه اجرای حکم اعدام ) رئیس قوه قضاییه امروز در آق قلا اجرا شد .

هادی هاشمیان افزود :  این فرد  به اتهام ، زورگیری، تیراندازی با اسلحه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم ،  از سوی ماموران نیروی انتظامی تحت تعقیب بود که هنگام دستگیری   5 مامور نیروی انتظامی را با اسلحه شکاری زخمی  کرد که یکی از این ماموران به نام گروهبان یکم حسین دیلم کتولی بر اثر شدت جراحات وارده ، به شهادت رسید .

هادی هاشمیان افزود : قاتل و دیگر متهم که تحت تعقیب بودند همان روز دستگیر و پرونده  آنان برای رسیدگی به شعبه ی بازپرسی دادسرای آق قلا فرستاده شد.

هاشمیان ادامه داد ، پرونده  قاتل پس از صدور قرار مجرومیت و کیفرخواست ، برای رسیدگی به شعبه یک کیفری یک  استان فرستاده شد و در این شعبه ، متهم به قصاص نفس در ملاعام محکوم شد.

وی افزود : پرونده این فرد پس از تایید حکم قصاص در دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضاییه ، برای اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب آق قلا فرستاده شد .


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار