معاون هواشناسی گلستان مطرح کرد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: سامانه بارشی و سرد از دقایقی پیش وارد مناطق غربی استان گلستان شده و بارش باران در این مناطق آغاز شده است.

 ورود سامانه بارشی به مناطق غربی استان گلستان

به گزارش گلستان24، با اشاره به روند کاهش دمای هوا در استان اظهار داشت: از دقایقی پیش سامانه بارشی از مناطق غربی وارد استان گلستان و اکنون بارش باران در شهرستان‌های بندرگز و کردکوی آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون بارش قابل ملاحظه ای در استان ثبت نشده و تنها 3 دهم میلی‌متر بارش در شهرستان بندرگز به ثبت رسیده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان با اشاره به اینکه وزش باد شدید در مناطق مختلف استان آغاز شده، تصریح کرد: بیشترین سرعت باد لحظه‌ای در ایستگاه شهرستان مینودشت با 52 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی افزود: روند کاهش دمای هوای استان تا بامداد امروز بین 6 تا 8 درجه کاهش یافته و مردم استان فرداصبح هوایی سرد و بارانی را تجریه می‌کنند.

رحمان‌نیا گفت: تا فردا نیز دمای هوای استان 8 تا 13 درجه کاهش می‌یابد و مه غلیظ و در نواحی مرتفع کوهستانی بارش برف و احتمال تگرگ در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود و در این مدت طغیان بعضی از رودخانه‌های مناطق شیبدار و آبگرفتگی برخی معابر عمومی دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: از بامداد امروز بارندگی سراسر استان گلستان را فرا می‌گیرد و این شرایط ناپایدار جوی تا اواخر روز سه‌شنبه در استان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار