پسر بچه 2ساله در رشت به خاطر تجاوز ناپدری شیطان صفت تسلیم سرنوشت مرگباری شد.

تجاوز و قتل وحشتناک اهورا 2 ساله توسط ناپدری شیطان صفت

به گزارش گلستان24، اهورا پسربچه دو ساله با مادر و ناپدری خود در محله لاکانی رشت زندگی می کرد. مادر اهورا سال گذشته از پدر اهورا طلاق گرفته و با مردی ازدواج کرده بود که حالا با عنوان «قاتل اهورا» شناخته می شود.

ناپدری اهورا، در روز حادثه، به اهورا تجاوز می کند. وقتی اهورا از درد و وحشت فریاد می کشد، ناپدری اهورا سر کودک 2 ساله را به دیوار می کوبد و قتل اهورا را رقم می زند.

به گفته همسایگان این خانواده، آن‌ها بعد از شنیدن فریادهای اهورا به در خانه می‌روند و با زدن زنگ درصدد اطلاع از فریادهای دلخراش کودک برمی‌آیند اما پدرخوانده اهورا در را به روی کسی باز نمی کند.

کمی بعد آن‌ها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران با شکستن در وارد خانه شده و کودک غرق در خون به بیمارستان منتقل می‌شود. بعد از انتقال کودک خردسال با خونریزی شدید به یکی از بیمارستان‌های رشت، موضوع به‌عنوان کودک‌آزاری به مسئولین ابلاغ می‌شود. کمی بعد خبر می‌رسد که کودک زجردیده توان مقاومت در برابر آسیب‌های جسمی وارده را نداشته و جانش را ازدست‌داده است.

روابط عمومی دادگستری گیلان هم در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین ضمن تایید این موضوع، اعلام کرد که دادستان رشت جزییات بیشتر این موضوع را سه شنبه 25 مهرماه اعلام خواهد کرد. همچنین گفته می شود پیکر این کودک معصوم برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد.

منبع: خزر آنلاین

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • زهرا
    0

    با سلام و مرسی از همه شما عزیزان سایتتون عالی موفق و مؤید باشید.

آخرین اخبار