رونمائی از طرح کارت نیابت شهدا با حضور وزیر کشور؛

در گردهمایی د‌ست اندرکاران مراسم اربعین حسینی از طرح کارت نیابت شهداء، توسط نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و وزیر کشور که طراحی آن توسط گرافیست خوش ذوق گلستانی انجام شده است، رونمائی گردید.

طراحی کارت نائب الشهید ویژه پیاده روی اربعین حسینی توسط گرافیست گلستانی+ تصویر

به گزارش گلستان24؛ در گردهمایی د‌ست اندرکاران مراسم اربعین حسینی که در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد، از طرح کارت نیابت شهداء، توسط نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و وزیر کشور که طراحی آن توسط محمد اسماعیلی طراح خوش ذوق گلستانی انجام شده است، رونمائی گردید.

بنا به گزارش نائب الشهید، در این مراسم که با حضور 600 نفر از فعالان و دست اندرکاران مراسم اربعین حسینی در سالن اجتماعات وزارت کشور برگزار شد، حجه الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از این طرح رونمائی کردند.

نائب الشهید

کارت «نائب الشهید» که توسط کارگروه شاهد کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین طراحی شده است، قرار است به چهار زبان فارسی، عربی، اردو و انگلیسی و مزین به نام شهداء کشورهای مختلف اسلامی، امسال در مسیر پیاده روی اربعین ، توسط موکب های طرح نائب الشهید در مسیر پیاده روی و خروجی های مرزی کشور و همچنین موکب های مفتخر به اجرای این طرح، به زوار اربعین حسینی، هدیه گردد.

پشت این کارت ها نیز آداب نیابت شهداء ثبت گردیده است و از نائبان شهداء خواسته شده که به عنوان نائب شهید، آدابی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار