به مناسبت13 آبان؛

تنها دانش آموزان و دانشجویان می توانند در این برهه ی حسا، با علم و بصیرت خودجلوی هجمه های دشمن را بگیرند.

علم و بصیرت دوسلاح قدرتمند دانشجویان و دانش آموزان ایرانی در مقابل دشمنان

به گزارش گلستان24؛در آستانه روز 13 آبان روز پیروزی اهل قلم و علم بر طاغوت،کفر واستکبار هستیم،روزی که دانشجویان راه حق با سپر کردن سینه های پر از دانش خود در مقابل دشمنان،نشان دادند که از راه آزادی باز نخواهند ایستاد.

در این روز دانش آموزان نیز به عنوان ریشه های انقلاب در کف خیابان ها به تظاهرات علیه دژخیمان رژیم منحوس پهلوی آمده بودند تا از اعتقادات خود با تمام وجود دفاع کنند.

در زمان حال نیز فرزندان این شهدا و دانش آموزان،دانشجویان؛ همچون پدران وپدربزرگان خویش راه علم را در پیش گرفته اند و حاضرند تا جان خود را هم برای پیشرفت کشور قربانی کنند.

استفاده از این جوانان باید به گونه ای باشدکه آنها هیچ زمان فکر نکنند دانشی که در نظام جمهوری اسلامی کسب کرده اند بیهوده است و در هیچ جایی قابل استفاده نخواهد بود.

زیرا به این تریب فرزندان آنها با روحیه پایین به دنبال کسب علم می روند که این خود جز هزینه چیز دیگری برای نظام و مردم در بر نخواهد داشت.

دانشآموزان و دانشجویان باید با حضور خود حماسه ای چون13 آبان خلق کنند،زیرا که ظلم واستبداد هنوز به پایان نرسیده و کشور نیازمند خیلی عظیم این رهروان علم می باشد.

هجمه های دشمن در جنگ نرم وسخت نیز حضور پر شکوه اهل علم و قلم را خیلی بیشتر از قبل می طلبد زیرا که تنها حضور وبصیرت دانشجویان و دانش آموزان هست که می تواند نقشه های شوم دشمنان را خنثی کند.

 

انتهای پیام/پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار