مدیرکل کمیته استان گلستان و جمعی از کارکنان این نهاد در پیاده روی عظیم اربعین حسینی که مظهر وحدت شیعیان و ارادت به امام حسین (علیه السلام) و شهدای کربلاست حضور یافتند.

حضور کاروان کارکنان کمیته امداد گلستان در پیاده روی اربعین

به گزارش گلستان24؛ با نزدیک شدن سالروز اربعین حسینی، موج مشتاقان زیارت حضرت سید الشهدا (ع) به سمت کربلا در حال حرکت هستند که در این میان جمعی از کارکنان این نهاد با حضور مدیرکل کمیته استان گلستان

در پیاده روی عظیم اربعین حسینی که مظهر وحدت شیعیان و ارادت به امام حسین (علیه السلام) و شهدای کربلاست حضور یافتند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان،پیاده روی کاروان اربعین حسینی را مانور عظیم دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت دانست و افزود : این پیاده روی میلیونی که از سراسر جهان به سرزمین عشق، ایثار و شهادت رهسپار می شوند، در حقیقت نشات گرفته از باور دینی و حب ولایت از سوی دوستداران و رهروان این خاندان مطهر است.

امان اله حسین پور با تسلیت ایام سوگواری شهدای دشت کربلا و با بیان اینکه اربعین حسینی یکی  دیگر از صحنه‌های ولایت‌مداری است که مردم مسلمان جهان و همچنین همکاران عزیز کمیته امداد استان گلستان با حضور در این مراسم عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع)نشان‌ می‌دهند، افزود: امسال 100 نفر از همکاران ولایتمدار این اداره  جهت شرکت در پیاده روی جهانی اربعین حسینی راهی این سرزمین شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اربعین حسینی را نمایشگاهی از عشق و ارادت به سیدالشهدا(ع) دانست و تصریح کرد: در روایتی زیارت امام حسین (ع) به منزله یک عمره مقبوله عنوان شده است که ثواب بسیاری دارد.

حسین پور بیان داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، نمایشی از وحدت و همکلامی مسلمانان جهان در بزرگترین آوردگاه مناسک اسلامی است که قطعا باعث ناامیدی دشمنان و بدخواهان اسلام ناب محمدی(ص) می شود.

وی با اشاره به اینکه ائمه معصومین (ع) بارها در روایات خود پیاده روی به سمت حرم امام حسین (ع) را توصیه کرده اند که برای هر قدمش اجر و مغفرت بسیاری است گفت: الحمدالله در چندسال اخیر حرکت بسیار خوبی صورت گرفته که مردم مسلمان خصوصا مردم ایران از اقصی نقاط کشور در این کنگره عظیم شرکت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: این حرکت عظیم مردمی باعث رعب و وحشت در دل دشمنان اهل بیت (ع)، مخصوصاً کسانیکه داعیه اسلام را دارند و علیه آن حرکت می کنند و مشت محکمی است بر دهان یاوه گوی آنان و این حرکت عظیم اربعین در واقع بیعت با آرمان‌های حسین بن علی(ع) و مکتب عاشوراست که بیش از پیش سبب مایوس شدن دشمنان دین خدا می‌شود.

شایان ذکر است، همایش پیاده‌ روی اربعین حسینی بزرگترین اجتماع مسلمانان و شیعیان جهان بوده که دلدادگان حسینی از کشورهای اسلامی گرد هم می‌ آیند و در عزا و ماتم حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) به عزاداری می‌ پردازند.

مدیرکل امداد اربعین


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار