کلنگ زنی همزمان زیرگذر گلشهر

آیین افتتاح زیرگذر میدران معلم گرگان و همچنین کلنگ زنی تقاطع گلشهر که در فاز اول آن زیرگذر اجرا می شود، به صورت همزمان برگزار شد.

زیر گذر میدان معلم گرگان افتتاح شد/تصاویر

شهردار گرگان عصر چهارشنبه در این آیین ضمن خوش آمد گویی به شهروندان و مسئولان استانی که در این برنامه حضور داشتند، گفت: برای بهره برداری به موقع این زیرگذر که 6 ماه به طول انجامید، دستگاه های دولتی و خصوصی فراوانی همکاری و تعامل داشتند.

حسین صادقلو افزود: شرکت های مخابرات، آب، برق، گاز و دستگاه هایی مانند پلیس راهور همکاری کردند تا ضمن بهره برداری به موقع نظم ترافیکی منطقه نیز به هم نخورد.

وی بیان کرد: کلنگ زنی زیرگذر خیابان گلشهر نیز همزمان آغاز می شود و نوید آن را می دهیم که این پروژه نیز در 22 بهمن سال آینده به بهره برداری برسد.

صادقلو خاطرنشان کرد: تقاطع غیر همسطح بهارستان به کمربندی نیز هفته دولت سال آینده کلنگ زنی خواهد شد و این نهضت تا پایان حل مشکلات ترافیکی گرگان ادامه خواهد داشت.

محسن احمد، معاون عمرانی شهردار گرگان نیز در این آئین به معرفی بیشتر پروژه و برنامه های آتی شهرداری پرداخت و گفت: پروژه های ریز و درشت فراوانی را در گرگان در حال اجرا داریم و مبنای برنامه های ما در پروژه های عمرانی، حل معضل ترافیک گرگان است.

وی بیان کرد: غیر همسطح سازی از برنامه های مهم ما در نقاط شناسایی شده شهر است که این کار توسط مشاوران در حال انجام است.

وی با بیان این که حدود 13 تقاطع دیگر در گرگان برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: در کنار همین زیر گذر نیز خیابان 30 متری در بخش جنوبی و رمپ جدید در خیابان شهید کلانتری احداث خواهد شد.

احمدی اضافه کرد: این زیرگذر از ابتدا تا انتها 453 متر طول دارد و عرض آن نیز 20 متر است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از آب گرفتگی 11 حلقه چاه زیرگذر حفر شده است و سیستم پمپاژ اتوماتیک نیز برای تخلیه چاه ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: گارهای ایمنی، فضای سبز، پایه های روشنایی زیبا و همچنین نورپردازی در این طرح اجرا شد تا به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی شهرداری گرگان با بیان این که قرار این طرح 11 میلیارد تومان بود، اظهار کرد: پیش بینی اولیه این طرح 14 ماه در یک شیف کار بود که با هماهنگی و بررسی انجام شده به 6 ماه در سه شیفت کار کاهش پیدا کرد تا زودتر از موعد موقرر به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر خطوط انتقال گاز، آب، فیبرنوری و سایر موارد داشتیم که همزمان با آغاز اجرا طرح برنامه جابجایی خطوط با همکاری خوب دستگاه های متولی اجرا شد.

 

زیرگذر میدان معلم گرگان

در حاشیه مراسم افتتاح این زیرگذر خودروهای عروس و داماد نیز حضور داشتند و افتتاح رسمی زیرگذر با عبور آن ها برگزار شد.

zir01

zir01 1

zir01 1

zir01 1

zir01 1

zir01 1

zir01 1

zir01 1

zir01 1

zir01 1

zir01 1

zir01 1

 

zir01 1

ارسال نظر

آخرین اخبار