ماجرای نوشتن نامه سرپرست شهرداری سلمانشهر به خودش برای تغییر پست سازمانی خود چه بود؟

ماجرای نوشتن نامه سرپرست شهرداری سلمانشهر به خودش

به گزارش گلستان 24، در پی انتشار تصویر نامه‌ای از ضیا شاه بهرامی سرپرست شهرداری سلمانشهر به خودش برای تغییر پست سازمانی از کارگری به کارمندی ، سرپرست شهرداری سلمانشهر جوابیه ای به با شگاه خبرنگاران جوان مازندران ارسال کرد.

نامه سرپرست شهرداری سلمانشهر به خودش

مردم فهیم سلمانشهر

هرکه دراین بزم مقربتر است، جام بلا بیشترش میدهند..

بعد الحمد و الثنا و التوصیه بالتقوی؛ همانگونه که مطلع هستید گروهی معلوم الحال با نشر اکاذیب قصد تشویش اذهان عمومی و تحت شعاع قرار دادن خدمات شبانه روزی شهرداری را دارند.

علی ایحال برای تنویر افکار عمومی لازم به عرض است:

۱- تبدیل وضعیت از کارگری رسمی به کارمندی پیمانی یک چرخه اداری بسیار ساده و تماما در استانداری مازندران انجام خواهد شد و مفهوم دستور اینجانب فقط و فقط ارسال سوابق حقیر به استان بوده است و هیچگونه حقی برای اینجانب نخواهد نمود و تصمیم با مقامات استان میباشد.

مردم نزد وجدان بیدار خویش قضاوت نمایند که آیا دستور ارسال سوابق به استان مذموم و قابل شماتت است؟

۲-تبدیل وضعیت از کارگری رسمی به کارمندی پیمانی را ابتدا برای سایر کارکنان شهرداری انجام شده است و تا امروز که مجبور به درخواست نشده بودم از آن اجتناب داشتم و تبدیل کارگری رسمی به کارمندی پیمانی امتیاز نیست و هیچگونه افزایش حقوق و سایر مزایا را ندارد و با توجه به تحصیلات فقط یک سیکل اداری می باشد؛

۳-اینجانب با بیست سال سابقه کار در شهرداری سلمانشهر و افتخار خدمت به عنوان خادم ملت در پست‌های مختلف از جمله مسئول خدمات شهری، روابط عمومی، ستاد مدیریت بحران، معاونت، و سرپرستی شهرداری در سال‌های ماضی قطعا سیراب از جایگاه اداری می باشم.

۴-برای این امر ساده و پیش پا افتاده اداری ارسال درخواست به استانداری مازندارن باید عالی‌ترین مقام دستگاه اجرایی دستور دهند و امضا اینجانب یک مسیر اداری ساده محسوب میگردد و لاجرم می‌باشد؛ و قطعا دشمن مجوس انقلاب و ملت و خدمت، قدرت فریب دادن مردم فهیم سلمانشهر را نخواهد داشت.

ضیا شاه بهرامی

سرپرست شهرداری سلمانشهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار