با حضور رییس هلال احمر استان گلستان در بندرگز برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرگز با حضور رییس هلال احمر استان گلستان در بندرگز برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه سرپرست هلال احمر بندرگز

به گزارش گلستان24؛به نقل از کناره، پس از دیداری با فرماندار بندرگز ایین تکریم و معارفه سرپرست جدید هلال احمر شهرستان بندرگز با حضور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد.

حسین احمدی رییس سازمان جمعیت هلال احمر استان گلستان در این مراسم اظهار داشت : جمعیت هلال احمر باید در هر شرایطی بی طرفی را رعایت کند و با تمام ادارات شهرستان ارتباط درست داشته باشد بدون در نظر گرفتن جوانب سیاسی.

احمدی افزود : در هر اداره مدیر به تنهایی نمی تواند سازمان را اداره کند و باید اعضا نیز با وی همکاری کنند ، گاهی اوقات مدیر کار را به نحو احسن انجام میدهد ولی ساختار نامناسب است که باید ساختار ها را درست کرد.

در این مراسم از زحمات 7 ساله  محمدرضا ذبیحی  تشکر و قدردانی گردید و سید طاها میرصادقی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بندرگز منصوب شد.

در این مراسم جای خالی شورای اجرایی شهرستان بندرگز به چشم می خورد ، این شورا از اقدام عجولانه و بدون هماهنگی جابه جایی مسئول هلال احمر شهرستان اظهار ناراحتی کردند و به نشانه اعتراض در این مراسم حاضر نشدند.

شواهد حاکی از ان است نارضایتی  شورای اجرایی شهرستان با اینکه مسئول سابق فعالیت های چشم گیر و پر تلاشی در کارنامه خود داشت از برداشتن ذبیحی از این سمت نیست بلکه آنها از عدم اطلاع رییس هلال احمر گلستان قبل از جابه جایی ناراحت بودند و این حرکت را بی احترامی به شورای شهرستان تلقی کردند.

شورای اجرایی شهرستان بر افزایش مسوولان بومی شهرستان تاکید دارند و خواستار حضور یک فرد بومی در این سمت هستند.

آیین تودیع و معارفه سرپرست هلال احمر بندرگز1

آیین تودیع و معارفه سرپرست هلال احمر بندرگز2

آیین تودیع و معارفه سرپرست هلال احمر بندرگز3

آیین تودیع و معارفه سرپرست هلال احمر بندرگز4

ارسال نظر

آخرین اخبار