مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از محکومیت قصاب گلستانی به اتهام عرضه خارج از شبکه 4 هزار کیلو گوشت خبر داد.

قصاب گلستانی با 4 هزار کیلو گوشت محکوم شد

به گزارش گلستان 24، حسین حسن‎پور پیش از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از قصابان استان گلستان به اتهام عرضه خارج از شبکه 4 هزار کیلوگرم گوشت منجمد طرح تنظیم بازار به جزای نقدی محکوم شد.

وی تصریح کرد: یکی از قصابان گلستان برخلاف ضوابط و مقررات می‎خواست 4 هزار کیلوگرم گوشت قرمز منجمد طرح تنظیم بازار را از استان گلستان خارج کند که در شهرستان آزادشهر توقیف شد.

این مسئول با بیان اینکه پرونده متخلف در شعبه دوم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی استان گلستان است، افزود: نامبرده به پرداخت دو برابر میزان تخلف محکوم شده است.

حسن‎پور خاطرنشان کرد: با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده، متهم به اتهام عرضه خارج از شبکه گوشت قرمز منجمد طرح تنظیم بازار به پرداخت یک میلیارد و 456 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده است.

وی با بیان اینکه اداره‌کل تعزیرات حکومتی تنها مرجع رسیدگی کننده و شبه قضایی در بدنه دولت است، افزود: تعزیرات حکومتی مسئولیت رسیدگی، صدور حکم، اجرای احکام و تجدیدنظر آراء صادره نسبت به تخلفات اقتصادی را به عهده دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: این اداره کل برابر برنامه‎های ابلاغی و اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی در سال جاری که در سراسر کشور ابلاغ شده مواردی را برای صدور حکم، اجرای احکام و تجدیدنظر پرونده‎های صنفی، غیرصنفی، قاچاق کالا و ارز تعیین کرده است.

حسن‎پور بیان داشت: در حال حاضر اکثر رسیدگی به پرونده‎های متشکله قاچاق کالا و ارز به‌‎روز است و سعی می‎شود پروسه رسیدگی هر چه سریعتر اتفاق بیفتد.

وی با تأکید بر اینکه با متخلفان اقتصادی در کوتاهترین زمان برخورد قانونی می‎شود، گفت: در فرآیند اجرای احکام مواجهه با متخلفان قاچاق کالا و ارز با جدیت برخورد می‎شود.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار