دانش آموز ویدئوی «شیب، بام!؟» از سوی محسن تنابنده نویسنده و بازیگر مجموعه پایتخت به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال پایتخت 4 معرفی شد.

شخصیت کلیپ شیب، بام؛ بازیگر پایتخت شد

به گزارش گلستان 24، برنامه سال تحویل شبکه سه سیما با نام «بهار نارنج» و با اجرای «احسان علیخانی» میزبان مهمانان متنوع و فشرده ای بود.

بنا بر این گزارش، محسن تنابنده نویسنده و کارگردان یکی از مهمانان این برنامه بود که در ابتدا درباره فیلم محمد رسول الله صحبت کرد.

در این برنامه بخش هایی از فیلم و پشت صحنه آن به روی آنتن رفت و در ادامه تنابنده گفت: دست مجید مجیدی را می بوسم که برای این فیلم خیلی زحمت کشید و امیدوارم فیلم اکران خوبی در داخل و خارج کشور داشته باشد.

وی همچنین در ادامه سخنانش درباره تولید سریال پایتخت 4 ویژه ماه رمضان عنوان داشت: فرصت کمی در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم سریال را برسانیم.

به گزارش فارس، در ادامه علیخانی از تنابنده پرسید که شخصیت نقی معمولی چطور شکل گرفت؟ که این بازیگر پاسخ داد: من خویشاوندی در مازندران دارم. در حقیقت خاله ای دارم که این پرسوناژ، کولاژی از پسرخاله هایم و دوستانشان است و به همین دلیل هم باورپذیر شده است.

وی همچنین درباره بهترین و دلچسب ترین اتفاقی که برایش افتاده، توضیح داد: سر کار آقای مجیدی که بودیم، لوکیشن جاده قم، مغازه ای بود که از ان خرید می کردیم. یک روز که برای خرید رفته بودم، خانم مغازه دار با دیدن من شروع به گریستن کرد و گفت که شوهرش به دلیل بیماری روزهای پایانی عمرش را سپری می کند و دکترها گفته اند که در این روزهای پایانی فضای شادی برایش فراهم کنید. او هم خواسته بود که فقط برایش مجموعه پایتخت را ببرند و این مرد فقط سریال پایتخت را تماشا می کرد. آن خانم بعد از گفتن این حرفها برایم دعا کرد که این دعا خیلی به من چسبید.

وی همچنین درباره زمان اکران فیلم محمد رسول الله نیز گفت که احتمالا اکران دوم نوروزی متعلق به این فیلم است و اکران آن از 5 یا 10 اردیبهشت ماه آغاز می شود.

به گزارش فارس، مهمان دیگر این برنامه بیژن دانش آموز معروف ویدئوی «شیب، بام!؟» بود که فیلم پاسخ های او به سوالات معلمش به عنوان یک کلیپ مفرح دست به دست در فضای مجازی چرخیده بود.

بیژن با حضور در برنامه بهار نارنج اعلام کرد که به خاطر انتشار این ویدئو خیلی زجر کشیده و مجبور به ترک تحصیل شده و حالا هم به عنوان کارگر ساختمانی کار می کند.

محسن تنابنده با شنیدن سخنان این جوان روی آنتن زنده قول داد که بیژن در مجموعه پایتخت 4 بازیگر یکی از نقش های اصلی خواهد بود.

وی گفت: در سری سوم سریال پایتخت بهبود با بازی مهران احمدی یک پسر داشت که به سربازی رفته بود و حالا این پسر برگشته و نقشش را بیژن بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار