لحظه پس از تحویل سال صورت گرفت؛

اولین مسافران ورودی نوروزی به گالیکش مورد استقبال مسئولین این شهرستان قرار گرفتند.

استقبال از نخستین مسافران ورودی به شهرستان گالیکش + تصاویر

به گزارش گلستان 24، لحظاتی پس از تحویل سال مسافران نوروزی توسط فرماندار، بخشداران مرکزی و لوه، رییس شورای شهر، رییس اتاق اصناف و رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان گالیکش مورد استقبال قرار گرفتند.

در این آیین به اولین مسافران ورودی غربی شهر گالیکش در پارک نیلکوه هدایایی مانند صنایع‌دستی، بروشورهای معرفی شهرستان و اقلام تبلیغاتی اهدا شد.

فرماندار شهرستان گالیکش در گفت‌وگو با مسافران نوروزی ابراز امیدواریم کرد مسافران نوروزی در طول سفر با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی سفری خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنند.

حسن خسروی با عرض تبریک سال نو به‌تمامی هم‌وطنان در سراسر کشور اظهار کرد: شهرستان گالیکش از هر لحاظ آماده ورود مسافران است و تمامی امکانات این شهرستان بسیج شده تا امسال نوروز خوبی برای هم‌وطنان رقم بخورد.

وی به استعدادهای گردشگری، طبیعی و تاریخی گالیکش اشاره کرد و گفت: شهرستان گالیکش با داشتن طبیعت زیبا، جاده‌ها و چشم‌اندازهای برتر، بقاع و امامزاده‌ها و روستاهای هدف گردشگری فارسیان، کیارام، پاسنگ بالا، آق قمیش، تنگراه، صادق‌آباد و لوه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است.

گفتنی است در این مراسم به نیت 14 معصوم به 14 خانوار از مسافران و میهمانان از استان‌های مازندران، تهران، همدان و خراسان شمالی بسته‌های فرهنگی و گردشگری شهرستان گالیکش اعطا شد.

 nilkooh.ir.2 1

nilkooh.ir.2 1

nilkooh.ir.2 1

nilkooh.ir.2 1

nilkooh.ir.2 1

nilkooh.ir.2 1

nilkooh.ir.2 1

nilkooh.ir.2 1

nilkooh.ir.2 1

nilkooh.ir.2 1

nilkooh.ir.2 1

نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار