گاهی اوقات این شعاری که ما برای سال اعلام میکنیم، بعد ناگهان میبینیم همه‌ی در و دیوارهای تهران و شهرهای دیگر پر شده از تابلو، که این شعار رویش نوشته شده. این فایده‌ای ندارد. گاهی کارهای پرهزینه‌ای انجام میگیرد؛ چه لزومی دارد؟ آنچه که من از مسئولین و از مردم عزیزمان توقع دارم، این است که این شعار را بشنوند، باور کنند و دنبال کنند.

نوشته‌ای جالب به روی بنرهای شعار سال در گنبد + تصاویر

به گزارش گلستان 24، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هر ساله بنا به ارزیابی که از شرایط کشور دارند، شعاری را به عنوان تعیین جهت گیری کلی برنامه‌ها و کارها در آن سال مشخص می‌کنند. یکی از اموری که در این سال‌ها بیش از عملی کردن این شعارها به چشم خورده، چاپ و نصب بنرهایی ست که صرفا منقش به شعار سال شده است.
این اقدام این بار و در سال نود و چهار در شهر گنبدکاووس تکرار شد. در حالی که وی بارها صراحتا مسئولان و دلسوزان را از این عمل نهی کرده است. یک نمونه از این تاکیدات در سخنرانی ابتدای سال “جهاد اقتصادی” در حرم مطهر رضوی و در جمع عموم مردم بود. ایشان در این باره می‌گوید : “گاهی اوقات این شعاری که ما برای سال اعلام میکنیم، بعد ناگهان میبینیم همه‌ی در و دیوارهای تهران و شهرهای دیگر پر شده از تابلو، که این شعار رویش نوشته شده. این فایده‌ای ندارد. گاهی کارهای پرهزینه‌ای انجام میگیرد؛ چه لزومی دارد؟ آنچه که من از مسئولین و از مردم عزیزمان توقع دارم، این است که این شعار را بشنوند، باور کنند و دنبال کنند. تابلو کردن و در و دیوار را پر کردن و عکس زدن و اینها هیچ لزومی ندارد. اگر هزینه‌ای نداشته باشد، لزومی ندارد؛ اگر هزینه داشته باشد، اشکال هم دارد. هیچ لزومی ندارد کارهای پرهزینه را انجام بدهند.” حرم مطهر رضوی، ۱ فروردین ۱۳۹۰

اما این بار نوشته‌ای پای این بنرها چسبانده شده بود که بسیار جالب توجه بود!

بنر-شعار-سال (2)

سلام گنبد

ارسال نظر

آخرین اخبار