"سردار آزمون" برای نخستین بار در استان گلستان با مشارکت مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی ساجدنیوز با کسب 36 درصد آرای به عنوان چهره شاخص سال ۹۳ در استان گلستان انتخاب شد.

به گزارش گلستان 24، سردار آزمون نبرای اولین بار در استان گلستان با مشارکت مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی ساجدنیوز به عنوان چهره شاخص سال ۹۳ در استان گلستان انتخاب خواهد شد.

گفتنی است پهلوان "ایمان سنچولی " قهرمان کاراته جهان در اقدامی ارزشمند به احترام شهید مدافع حرم احسان حاجی حتم لو با صدور بیانیه ای از ادامه شرکت در نظرسنجی انصراف داد.
قسمتی از افتخارات سردار آزمون چهره شاخص سال 93 استان گلستان
سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است . وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت.

سردار آزمون در آذرماه سال ۱۳۹۱ به باشگاه روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل زد.

او برای نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ مورد توجه مسئولان باشگاه های فوتبال بارسلونا، لیورپول، میلان، یوونتوس و آرسنال قرار گرفت.آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی‎روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بازماند.

او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در میان ملی‌پوشان ایران حضور داشت و موفق شد ۲ گل به ثمر برساند.

وی در اسفند ۱۳۹۳ به صورت قرضی به باشگاه فوتبال روستوف پیوست.

وی به تازگی  در فهرست 500 بازیکن با اهمیت دنیای فوتبال قرار گرفت./ساجد نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار