مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان از پیش بینی تولید یک میلیون تن گندم در اراضی گلستان خبرداد.

 پیش بینی تولید یک میلیون تن گندم در اراضی گلستان

به گزارش گلستان 24، رمضانعلی ریاحی صبح شنبه در نشست مشترک با کارخانجات آردسازی گلستان با بیان این که بر اساس آمارهای جهاد کشاورزی، حدود ۴۰۰ هکتار گندم در گلستان کشت شده است، گفت: پیش بینی می شود در این اراضی حدود یک میلیون تن گندم برداشت شود.

وی افزود: همانطور که پیشتر اعلام شده، بانک کشاورزی بر اساس مصوبه هیات وزیران به عنوان بانک عامل برای پرداخت کشاورزان انتخاب شده است.

وی با تاکید بر این که کشاورزان نسبت به افتتاح حساب در بانک کشاورزی  اقدام کنند، گفت: وجه خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان در شعب بانک کشاورزی استان پرداخت خواهد شد.

ریاحی در ادامه، از مسئولین بانک کشاورزی خواست برای اطلاع رسانی به موقع به کشاورزان پیرامون افتتاح حساب در این بانک اقدام کنند تا با تحویل گندم به مراکز خرید، وجوه مربوطه به حسابشان واریز شود.

وی بیان کرد: برای ارائه خدمات بهرت، حضور مداوم عاملین بانک کشاورزی در کنار عاملین ذیحساب شرکت غله گلستان در مراکز خرید ضروری است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان با بیان این که برای تسهیل در امر خرید کشاورزان  مراکز خرید متعددی در حال آماده سازی است، گفت: فصل خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان گلستانی هر ساله از اوایل خردادماه آغاز می شود./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار