مسئول عقیدتی و سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران؛

حجت الاسلام حسین رضایی گفت:مردم نباید فریب دروغ رسانه های معاند را بخورند.

دشمن در فضای مجازی دست به شایعات زیادی می زند/ پرنسل ارتش هوشیار هستند

به گزارش گلستان24،در حال حاضر فضای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی که بدون هیچ مدیریتی مطالب آن به صورت مستقیم در اختیار مردم قرار می‌گیرد محلی شده برای پخش مطالب کاملا تخیلی و دروغ که هدف آن فریب مردم است.

 بیشترین اخبار مطالب کذب از سوی شبکه های معاند در فضای مجازی کشور پخش می‌شود تا با استفاده از رسانه ذهن های مردم را برآشفته و در نهایت به مقصد نهایی خود برسد.

یکی از حربه های دشمن در این خصوص نشان دادن چهره دلخواه خود از ارتش مقتدر جمهوری اسلامی می باشد؛ چرا که این ارتش یک نیروی ملی است و رسانه های معاند قصد دارند با به ظاهر نشان دادن معترض بودن ارتشیان غیور کشور مردم را جهت ایجاد اغتشاش تحریک کنند.

در همین خصوص حجت الاسلام حسین رضایی مسئول عقیدتی و سیاسی ارتش در استان های گلستان و مازندران به خبرنگار گلستان24 گفت:دشمن برای خدشه سازی افکار عمومی با هر حربه ای وارد می شود و غیر از این هم از او انتظاری نمی رود، اما عزیزان ارتشی باید هوشیار باشند.

وی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده با هدف تحریک افکار عمومی و ایجاد اختلاف به نام ارتش در فضای مجازی به پخش شایعات و مطالب بی اساس  دست می زنند.

حجت الاسلام حسین رضایی افزود:ما هیچ وقت مدعی نبودد مشکل بین پرسنل مان نیستیم،اما معتقدیم این مشکلات در چهارچوب مناسب خود باید برطرف شود.

مسئول عقیدتی آجا در استان های گرگان و مازندران ،با اشاره به مشکلات معیشیتی و درمانی پرسنل ارتش،گفت: در حال حاضر همکاران مسئول ما نشست صمیمی با کارکنان خود دارند و مشکلات و حرف هایشان را با جان و دل می شنوند.

وی در پایان با اشاره به سختی از شهید بهشتی،یا آور شد:ما نیامده ایم پاسخ دشمن بدهیم، بلکه باید اهداف انقلاب را محقق کنیم.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار