سی‌ان‌ان گزارش داد؛

داعش زنان جوان و دختران را از زنان پیر جدا کرد و در اقدام بعدی شروع به فروختن و یا اقدام به انجام روابط جنسی با زنان جوان شدند.

روایت غم‌انگیز از فروش دختران ایزدی بدست داعش +ویدئو

خبرنگار شبکه "سی ان ان" (CNN) در مستندی به کمپ پناهندگان ایزدی در کردستان عراق رفته و از مادر و دختری که توانسته بودند از دست داعش رهایی یابند مستندی تهیه کرده است.

 

به گزارش گلستان 24، در مستند این شبکه آمریکایی، هزاران نفر از ایزدی ها با ترک خانه و کاشانه خود اکنون در پناهگاه هایی در کردستان عراق زندگی می کنند و همچنان بسیاری از آنها نیز در زندان های داعش قرار دارند. مادر و دختری که موفق شدند از دست داعش رهایی یابند، داستانی تلخ از دستگیری و صدمات و تجاوزهایی که داعش به زنان ایزدی انجام داده است را روایت می کنند.

 

این زن که نامش "حنان" است در روایتی غم انگیز بیان می کند که «نیروهای داعش بسیاری از مردان را کشتند و زنان جوان و دختران را از زنان پیر جدا کردند.

اقدام بعدی داعش فروش زنان و دختران جوان بود و آنهایی را که نگه داشته بودند به روابط جنسی آلوده کردند. کسی نمی دانست که آینده آنها چیست، مرگ است یا اینکه زنده می ماند و مجبور است همچنان به درخواست های نامشروع آنها تن دهد.»

 

 

این زن در ادامه می افزاید: «آنها می گفتند که شما دیگر خانواده خود را فراموش کنید و ما شما را طلاق غیابی می دهیم. آنها من را به همراه 50 زن دیگر در محلی حبس کردند و ما را دائما کتک می زدند و تنها در روز یک بشقاب غذا می دادند و بعد ما را به جایی برای فروش بردند که در آنجا صدها زن و دختر دیگر نیز حضور داشتند.

ما را به خط کردند و به کسی اجازه گریه کردن هم ندادند و هرکسی را که می خواستند از میان دختران انتخاب می کردند. من هم دائما خودم را مخفی می کردم و همیشه خودم را کثیف نگه می داشتم تا نیروهای داعش متوجه من نشوند.»

 

حنان در ادامه بیان می کند: «دختران و زنانی هم که برای فروش و تجارت جنسی انتخاب نشدند، برای کارهای طاقت فرسا و مشاغل سخت بکار گرفته شدند. تمامی زنان و دختران به فکر فرار بودند و کسی که اقدام به فرار می کرد، کشته می شد.»

 

حنان در ادامه به برنامه فرار و نقشه موفقیت آمیز خود از دست تروریست های داعش اشاره می کند و می گوید: «در یک شب بالاخره تصمیم به فرار گرفتیم و از پنجره اتاق بیرون پریدیم.

ما پنج نفر بودیم که حتی دو نفر ما دستگیر شدند و ما فقط برای 4 ساعت دویدیم تا از سرزمین های اشغال شده از سوی داعش خارج شدیم. همگی از ترس به خود می لرزیدیم و هر چند که اکنون از نظر فیزیکی آزاد هستیم، ولی از نظر روانی همچنان زندانی هستیم.

اکنون بسیاری از خانواده ها در این مکان هستند و خبری از خانواده های خود ندارند.»

لینک دانلود ویدئو

ارسال نظر

آخرین اخبار