مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری گنبدکاووس گفت: استقبال شهروندان گنبدی از کارت الکترونیکی شهروندی بی‎نظیر بوده است.

استقبال بی‎نظیر شهروندان گنبدی از کارت الکترونیکی شهروندی

به گزارش گلستان 24، حمیدرضا حجی‎زاده  در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به راه‎اندازی سیستم ارائه کارت الکترونیکی شهروندی توسط سازمان اتوبوسرانی این شهرستان اظهار کرد: پس از اقدام شهرداری گنبدکاووس در مکانیزه کردن خدمات شهرسازی و ساختمانی و همچنین الکترونیکی شدن سامانه خدمات حسابداری و اموال شهرداری اتوبوسرانی شهر گنبدکاووس نیز بر آن شد تا با راه‌اندازی کارت الکترونیکی شهروندی در راستای هدف دولت در الکترونیکی کردن خدمات گام بردارد.

 

108811473367219

وی با اشاره به مزایای این طرح که با همکاری صمیمانه مردم اجرایی شده است افزود: کاهش زمان توقف‎ها برای پیاده کردن مسافران، برطرف شدن معضل پول خرد و حذف روش غیربهداشتی انتقال اسکناس‎های بعضا آلوده و ایجاد و انتشار برخی بیماری‎ها تنها برخی از مزایای اجرایی شدن این طرح است.

خرید از نانوایی‎ها هم در گنبدکاووس کارتی می‎شوند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری گنبدکاووس با بیان اینکه تنها پس از ۱۰ روز از گذشت راه‎اندازی و ارائه کارت الکترونیکی شهروندی ۸۰۰۰ کارت به فروش رسیده که مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیون تومان نیز شارژ شده‎اند که نشان‎دهنده استقبال بی‎نظیر شهروندان گنبدکاووس از این خدمات شهرداری بوده است.

حجی‎زاده با اشاره به سوابق استفاده از کارت شهروندی در شهرهای دیگر کشور خاطرنشان کرد: در برخی از شهرها فرآیند فرهنگ‎سازی برای استفاده از کارت الکترونیکی شهروندی بعضا به یک سال و نیم هم رسیده است اما به اذعان همه کارشناسان این فرآیند در شهر گنبدکاووس با یک شتاب و سرعت چشمگیر و غیر‌قابل‌ مقایسه‎ای طی شده است.

وی از تصمیم شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس برای توسعه این روند خبر داد و گفت: پس از این استقبال عظیم از کارت الکترونیکی شهروندی شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس تصمیم گرفته‎اند با همکاری یکی از بانک‎های عامل درباره استفاده از کارت الکترونیکی برای خرید از نانوایی‎ها فروشگاه‎های زنجیره‎ای نیز اقدام کنند.

ایستگاه‎های اتوبوس از سیستم گرمایشی و سرمایشی بهره‎مند می‎شوند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری گنبدکاووس با تقدیر از مردم گنبدکاووس برای همکاری با این نهاد تصریح کرد: گنبدکاووس نخستین شهری است که در استان اقدام به صدور این کارت با ارائه ۱۷ کاراکتر خدماتی به صورت همزمان کرده است و از این حیث در استان منحصر به فرد می‎باشد.

حجی‎زاده همچنین ساماندهی ایستگاه‎های اتوبوس شهر گنبدکاووس را برنامه بعدی و اولویت‎دار سازمان اتوبوسرانی شهرداری این شهر برشمرد و خاطرنشان کرد: در نظر داریم با افزایش تعداد سایه‎بان‎ها برای مسافران در ایستگاه‌ها، مکانیزه کردن همه ایستگاه‌های اتوبوس در مرکز و حومه شهر و همچنین مجهز کردن ایستگاه‎ها به سیستم سرمایشی و گرمایشی در مسیر افزایش رفاه شهروندان گنبدکاووس گام موثرتری برداریم.

ارسال نظر

آخرین اخبار