یادداشت احمد ملاشاهی:

پنجاه نماز گزار در نیوزلند در محراب عبادت شهید شدند کارشان راز و نیاز بود، این کار آزاری ندارد جز برای شیطان . رسانه های باطل طوری پیش می روند که تبعات این جنایت برایشان کم باشد.

شهدای محراب نیوزلند

به گزارش گلستان 24 ؛  پنجاه نماز گزار در نیوزلند در محراب عبادت شهید شدند کارشان راز و نیاز بود، این کار آزاری ندارد جز برای شیطان . رسانه های باطل طوری پیش می روند که تبعات این جنایت برایشان کم باشد.

برای این هدف برخی از گفتن واژه تروریست خودداری می کردند، برخی آن را نتیجه بازی های کامپیوتری مطرح کردند و برخی می گویند ضارب تعادل روحی نداشته است این همنوایی باطل درسی است برای مسلمانها که چگونه هوای هم را داشته باشند .

اگر این فرد دیوانه بود چرا  بقیه نیوزلندی ها را نکشت و فقط مسلمانان را می کشد اگر این کار اثرات فیلم و بازی رایانه ای است مگر این بازی های خشن و فیلم های ضد مسلمانان را چه کسی  تولید می کند؟

اگر خشونت علیه مسلمانها دیوانگی است_که هست _ پس تا حالا دیوانگان زیادی در آمریکا و غرب رئیس جمهور شدند. مگر داعش مسلمان کش را چه کسی بوجود آورد، چه کسی به قاتل مسلمانان میانمار، جایزه نوبل داد ، چه کسی کشورهای مسلمانان را تحریم می کند وچه کسی سلاح کشتن را بدست قاتلان می دهد؟

اگر جبهه باطل از واقعیت این جنایت تروریستی طفره می رود  مسلمانان در قبال این شهدای مظلوم چه باید انجام دهند؟

 واقعیت این است که  #جنایت_تروریستی_نیوزلند حاصل پروژه اسلام هراسی است  مادامی که این طرح ادامه دارد مسلمانها روی آرامش نمی بینند حتی در جزیره ای دور افتاده وسط اقیانوس آرام.

 از این رو به گونه ای باید عمل کرد که اسلام هراسی جرم بین المللی قلمداد شود. بشر همانگونه که با برده داری، نژادپرستی و سفید برتری مبارزه می کند باید با اسلام هراسی مقابله کند. هر فیلم، هر برنامه سیاسی و هر سخن تحریک امیز علیه مسلمانها باید بمنزله مشارکت در آدم کشی تلقی شود

وقتی حتی کشتن خیالی یهودیان در هلوکاست گناه بزرگ بحساب می آید باید به همین سبک مسلمان کشی و اسلام هراسی جرم بین المللی معرفی شود.

 باتوجه به تلاش رسانه ای در کم رنگ کردن این جنایت می توان نتیجه گرفت که جریان سازی در رسانه و فضای مجازی بهترین راه برای بیان این مظلومیت اسلام است.برای آگاهی جهان ابتدا باید خود مسلمان ها باخبر شوند که اسلام هراسی آینده انان و فرزندانشان را تهدید می کند. مسلمانان باید خوش خیالی و اعتماد به غرب را کنار بگذارند. پوشش هنرمندانه و چند زبانه و نماد سازی شهدای محراب نیوزلند می تواند از جنایات بعدی در حق دیگر مسلمانان بکاهد

 باتوجه به اینکه جبهه باطل زبان سود و ضرر را بهتر می فهمد،  اقتصاد بهترین ادبیات تنبیه است هر مسلمان و هر دولت اسلامی باید خود را مکلف بداند که برای مسلمان کش ها هزینه اقتصادی بتراشد اگر برخی فرصت یا توان کار نظامی ندارند با اقتصاد و خرید هوشمندانه با طرفداران مسلمان کشی و طراحان اسلام هراسی مبارزه مالی کنند.

#یادداشت_روز_احمدملاشاهی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار