جوان ۲۵ ساله یاسوجی پس از اینکه قلبش یک ساعت از کار افتاده بود، به طرز عجیبی دوباره شروع به کار کرد و اکنون در سلامت کامل به سر می‌برد.

 جوان یاسوجی که پس از گذشت یک ساعت از مرگش زنده شد!!

به گزارش گلستان 24، چند روز پیش در یک درگیری حدود 10 تا 15 تیر ساچمه ای به بدن یک جوان  25 ساله در یاسوج اصابت کرد که برخی از این گلوله ها ریه او را مورد هدف قرار داد و دو گلوله دیگر نیز قلبش را از دو ناحیه سوراخ کرد. پزشکان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، قلب وی را باز کرده و درحال ترمیم بودند که ناگهان از کار افتاد.

جراح عمومی بیمارستان که این جوان را درمان کرده توضیح داد: از لحاظ پزشکی وقتی قلب یک انسان ده دقیقه کار نکند، خون به مغز نمی رسد و در نهایت فرد می میرد. اما پزشکان اتاق عمل، قلب بیمار را ماساژ دادند و پس از یک ساعت ماساژ ناگهان قلب این جوان احیا شد و شروع به کار کرد.

این پزشک گفت: در علم پزشکی یاد گرفته ایم که هر انسانی تنها ده دقیقه بعد از مرگ قلبش زنده می ماند اما این فرد یک ساعت طاقت آورد و اکنون حال او بسیار خوب است.

فرشید 25 ساله پس از ده روز بستری شدن در بیمارستان، 5 اردیبهشت ماه در سلامتی کامل مرخص شد، اما چیزی از این رفت و برگشتش به دنیای دیگر در خاطرش نیست!

 

ارسال نظر

آخرین اخبار