رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی از اعزام ۲۰ مبلغ و مبلغه به مناسبت فرا رسیدن ایام اعتکاف در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

اعزام ۲۰مبلغ ومبلغه در ایام اعتکاف در شهرستان کردکوی

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام غلامحسین محمودی، با اعلام این خبر افزود: به منظور برگزاری سخنرانی و مراسم های مذهبی واستفاده هر چه بهتر مردم از برنامه‌های اعتکاف بیش از ۲۰ مبلغ و مبلغه بومی واعزامی از قم و مشهد به مساجد و هیئات مذهبی شهرستان کردکوی اعزام می شوند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی با بیان اینکه امروزه جامعه بیش از پیش نیازمند مبلغان و علمای دین است، گفت: مبلغان علوم دینی باید با رفتار و عمل شایسته خود و اهتمام نسبت به امر تبلیغ و اطلاع‌رسانی، تلاش کنند تا نیاز مردم در این زمینه برطرف شود.
وی ادامه داد:محور مهم فعالیت های مبلغان،آموزش و آشنایی بیشتر مردم به‌ویژه جوانان با فلسفه اعتکاف، جایگاه امام علی (ع) و اهمیت و جایگاه اعتکاف و ضرورت توجه به ظرفیت معنوی اعتکاف است.
محمودی با اشاره به وظایف روحانیان و مبلغان در ایام اعتکاف و بیان اینکه حضور مبلغین و مبلغات در محل‌های تبلیغی اثرات فراوانی به همراه خواهد داشت،تأکید کرد:اداره تبلیغات اسلامی کردکوی در راستای ساماندهی مبلغان در ایام اعتکاف فعالیت گسترده‌ای را برنامه ریزی کرد و سعی کرده است همه امکانات خود را به کار گیرد تا مبلغان با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانایی خویش به امر مهم تبلیغ دین بپردازند.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار