وجود ائمه جمعه جوان به خصوص درمرکز استان می تواند در رشد و پیشرفت استان تاثیر بالایی داشته باشد.

افول اقتدار آقای نورمفیدی در استان/ گلستان نیازمند مدیری جوان و جهادی است

به گزارش گلستان 24؛یکی ازفعالین رسانه ای استان طی یادداشتی نوشت:آقای نورمفیدی مرد شماره یک سیاسی گلستان و گرگان در چهل سال اخیر بودند و حرف آخر در تصمیم گیری های سیاسی و انتصابات منطقه را میزدند. 

نور مفیدی در عرصه های سیاسی با توجه به ارتباط هایی که با چهره های مشهور مانند مرحوم هاشمی رفسنجانی، سید حسن خمینی،حسن روحانی و سران اصلاح طلب کشور داشتند،توانستند فضای سیاسی و مدیریتی گلستان را به تفکر اصلاح طلبی گره بزنند تا مدیران اصلاح طلب فرصت رشد و ترقی چشمگیری داشته باشند.

در حال حاضر با توجه به قدرت سیاسی اصلاح طلبان در دولت اعتدال حسن روحانی جنگ قدرت بین نیروها و تفکرات هم حزبی جریان به اصطلاح چپ شدت یافته و حتی برای برخی از انتصابات از آقای نورمفیدی بابت حمایت از طیف های خاص موجب دلخوری، اعتراض های آشکار و پخش کلیپ و مطالبی در فضای مجازی شده و اختلافات داخلی در این جریان رونمایی شده است.

در چند سال اخیر خانواده آقای نورمفیدی همیشه در مباحث مالی و جنگل خواری در اتهام اذهان عمومی بوده و مردم یکی از دلایل مهم عقب ماندگی استان گلستان را رویکرد ایشان نسبت به نوع عملکرد و خروجی رایزنی هایی که در این سالها نشان داده است میدانند چرا که این خروجی میتوانست در جهت حمایت از اقتصاد و توسعه استان باشد به سمت مسائل سیاسی و شخصی هدایت نگردد.

مردم گلستان انتظار داشتند با توجه به پتانسیل های بالای استان در عرصه های مختلف کشاورزی، صنعتی ، شیلات،توریست،گردشگری و غیره استان از رشد و نمو بسیار بالایی برخوردار باشد اما از نظر بیکاری و سطح طبقاتی پایین آمار خوبی نسیب استان نشده است و این بجز کم کاری و ضعف مدیریتی سمت و سوی دیگری ندارد.

اذهان عمومی با توجه به آماده شده جامعه نسبت به روحیه جوانگرایی در مدیریت های کشوری، انتظار دارند قبل از اتفاقات طبیعی و یا تودیع از بالا، آقای نورمفیدی پیش قدم شود و با حمایت از نیرو های جوان، استعفا خود را تقدیم کند تا نیروی جوان مسلط به امور با روحیه و انگیزه فراوان بتواند تمام قدرت و فکر خود را جهت پیشرفت گلستان بکار برد.

افکار عمومی یک مدیر جوان جهادی و متخصص در امور جاری کشور را پذیرا هستند که به سطح جامعه و بین مردم آمده تا مشکلات و حرفهای آنها را بشنود تا بتوانند بر مشکلات اقتصادی و معیشتی چیره شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار