در حادثه تصادف مرواه تپه متاسفانه 15 هموطن ما جانشان را از دست دادند.

چرا سلبریتی هاوسیاسیون به کشته شدن 15 شهروند گلستانی واکنشی نشان ندادند؟

به گزارش گلستان24؛چند روز گذشته بود که 15 نفر از هموطنان ما که بیشترآنها از یک خانواده بودند در حادثه تصادف یک دستگاه تریلی با مینی بوس در محور مراوه تپه به گنبد کاووس جان خود را از دست دادند.

حادثه وحشتناکی که باعث شد تا این افراد کشته شده به حدی دچار سوختگی شوند که دیگر قابل شناسایی نباشند و پزشکی قانونی مجبور شود تا برای شناسایی این افراد نمونه (DNA) آنها را به استان های دیگر که تجهیزات پیشرفته تری داشته اند ارسال کنند.

هنوز که هنوز است تعدادی از این کشته شدگان شناسایی نشده اند و قبور آنها پلاک گذاری شده است تا بعد از شناسایی، قبور آنها مشخص شود.

اما سوالی که مطرح است چرا سلبریتی ها و برخی از سیاسیون که برای کوچیک ترین مسئله ای از خود واکنش نشان می دهند به خود زحمت ندادند تا حتی یک مطلب کوتاه در صفحات خود در شبکه های اجتماعی، در خصوص این حادثه وکشته شدگان آن بنویسند.

اما به محض این که که اتفاقی ناگوار مانند خودکشی سحر خدایاری معروف به (دختر آبی)اتفاق می افتد برخی از آنها حتی جملاتی دروغ هم به واقعیت ماجرا اضافه میکنند تا به مقاصد سیاسی خود برسند.

برای مردم مشخص شده آنهایی که در مجلس داعیه دار حقوق زنان هستند چرا هیچ واکنشی به مرگ فاجعه انگیز زنان ودختران گلستانی که به علت های گوناگون از جمله استاندارد نبودن جاده ها در تصادف چند روز گذشته جان خود را از دست دادند وسوختند، نشان ندادند.

شاید این سلبریتی های اجاره ای و سیاسیون اگر می توانستند علت این تصادف را به بر هر نحوی به گردن جریان مقابل خود بندازند مانند آشوب رسانه ای که در بر سر موضوع (دختر آبی) ایجاد کردند در خصوص این حادثه هم ایجاد می کردند.

اگرکه این حادثه تلخ در یک کشور اروپایی اتفاق می افتاد بعضی از همین افراد که اداعای روشنفکری دارند میرفتند و در مقابل سفارت آن کشور شمع روشن می کردند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار