در حال حاضر مقابله مردمی با ویروس روانی و شایعات تولیدی توسط رسانه های خارجی یکی از مهمترین راه های پیشگیری از ویروس کرونا است.

بهترین راه مقابله با کرونا پیشگیری فردی است/رسانه های خارجی عامل اصلی شایعات هستند

به گزارش گلستان24؛این روز ها در جامعه بحث ویروس کرونا داغ است،ویروسی که در روز های تولدش در شهر ووهان چین در بین برخی از مردم در قالب جک های خنده دار وسوپ خفاش و در جایی دیگر با نام مرگ شناخته شد.

بعد از مدتی اندک این ویروس در کل جهان سرایت کرد وخیلی از کشور ها همینک درگیر این ویروس هستند،ویروسی که نامش از خودش ترسناک تر است.

یکی از عواملی که باعث شده تا نام کرونا از خودش برای مردم وحشتناک تر باشد،غول رسانه است، چرا که حداقل برای مردم ایران وقتی این ویروس وارد کشور نشده بود همانند ویروس سرماخوردگی یک ویروس عادی بود ولی به محض این که این ویروس وارد کشور شد،رسانه های تمام دنیا که طبق معمول به دنبال سوژه ای برای حاشیه سازی در کشور بودند نظر خود را به سمت ایران معطوف کردند ومدام در حال شانتاژ انرژی منفی از طریق رسانه برای مردم ایران هستند.

در حال حاضر تمام نیروی کشور بسیج شده برای مقابله و از بین بردن این ویروس بیگانه  وخبر های خوبی در زمینه ی ساخت داروی قطعی آن توسط دانشمندان ایرانی به گوش رسیده است.

برای جلوگیری از شیوع این ویروس مهمترین چیز در حال حاضر خونسردی و عدم توجه با شایعاتی است که باعث ایجاد ترس کاذب می شود.

شست و شوی دستان در 40 ثانیه، بطور 80 درصد از ورود این ویروس به بدن انسان جلوگیری می کند،پس بهترین راه مقابله با این ویروس پیشگیری فردی است.

از همه مهمتر پیشگیری از بار روانی این ویروس است که توسط رسانه های خارجی در حال تزریق به کشور است،شایعاتی بی پایه واساس که بعضا در هیچ عقل سلیمی نمی گنجد.

پس بهتر است که مردم اخبار و آمار ها را از رسانه های داخلی دنبال کنند چرا که رسانه های داخلی از اولین روز شیوع این ویروس در کشور در حال انتقال اخبار صحیح به مردم هستند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار