اولین همایش تجلیل از پاسداران و جانبازان مزرعه کتول با همکاری شورای شهر و هیئت امناء حسینیه صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار شد.

اولین همایش تجلیل از پاسداران و جانبازان مزرعه کتول/ تصاویر

به گزارش گلستان 24، اولین همایش تجلیل از پاسداران و جانبازان مزرعه کتول با حضور تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول، مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی، پاسداران و جانبازان، شهروندان و اعضای شورای این شهر و همچنین جمعی از مسئولین ادارات شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

محمدرضا غیجی رئیس شورای شهر مزرعه در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پاسداران و جانبازان مزرعه کتول همانند پاسداران سراسر کشور مظهر استقامت، ایثار، پایداری در راه دفاع از سرزمین اسلامی هستند و البته سند افتخار آفرینی های این شهر که نشان دادند در تمامی مراحل برای دفاع از این انقلاب شکوهمند آماده بوده اند.

حجت الاسلام رضانیا امام جماعت حسینیه صاحب الزمان (عج) مزرعه نیز در این مراسم با اشاره به ولایتمداری و برادر دوستی حضرت ابوالفضل (ع) اظهار کرد: حضرت ابوالفضل (ع) تا آخرین لحظه عمر در برای دفاع ازامام زمان و برادر خویش با دشمن جنگید و در نهایت جان خود را برای اسلام داد تا اسلام زنده بماند.

مولودی خوانی توسط آقایان کردکتولی و سیدکتولی، پخش کلیپ جانبازان و پاسداران مزرعه کتول و اهداء جوایز به رسم یادبود از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

عکس از آقای غیجی/زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار