باز هم قتل در توابع بندرترکمن

متأسفانه دیشب واقعه‌ای ناگواری در روستای پنج پیکر از توابع بندرترکمن روی داده که بنابه شنید‌ها تاکنون یک جوان تنها فرزند خانواده در این حادثه کشته شده است.

واقعه ناگوار در روستای پنج پیکر همه را بهت‌زده کرد

به گزارش گلستان 24، این واقعه دیشب حدود ساعت ۱۰ حادث شده و ۴ جوان هم روستایی که ظاهرا باهم دوست بوده‌اند طی شب‌نشینی باهم درگیر می‌شوند. یکی از آنها که تنها فرزند خانواده هست در دم کشته و دو نفر دیگر زخمی می‌شوند که بنا به خبرهای رسیده حال یکی از آنها نیز وخیم گزارش شده است.

نفر چهارم که احتمالا در این حادثه ضارب باید باشد از صحنه متواری شده و در حال حاضر تحت تعقیب است. فراری حدود ۵ سال سابقه حبس از سال ۶۵ دارد.

روستای پنج پیکر از توابع بندرترکمن و در ده کیلومتری این شهر واقع شده است. از شمال به روستای بصیر آباد از جنوب به روستای قارا‌قاشلی از شرق به حوجالار (خواجه‌لر) و از غرب به هاشمانلی منتهی می‌شود.

جبار ایری عضو شورای اسلامی بندرترکمن و از معتمدین ترکمن صحرا درخصوص این واقعه با ابراز تأسف گفت: پنج پیکر یکی از اولین روستاهاست که در ترکمن صحرا دارای مدرسه شده و افراد تحصیل کرده زیادی دارد، اولین نماینده مجلس ترکمن‌ها آنه محمد آخوند یارعلی از این روستاست و دکتر محمدقلی ایری نیز اهل پنج پیکر می‌باشد.

وی در ادامه گفت: این روستا پزشک، مهندس، استاد دانشگاه، خبرنگار، معلم و کارشناسان خبره و مدیران متعهد زیاد دارد.

وی گفت در روستای پنج پیکر با ظرفیت بالای فرهنگی و اجتماعی که دارد چنین اتفاقی جای بسی تأسف است و نیاز به آسیب‌شناسی جدید دارد.

ارکین نیوز

ارسال نظر

  • ع. ایری
    1

    همه اینها زیر سر فرزندان حرام لقمه عظیم شفیعی میباشد انشاالله توله سگ های این عظیم شفیعی هم روزی بر دار ان روزمجازات اویخته شون ''به امید

آخرین اخبار