استاندار گلستان گفت: تعطیلی مطلق در دستگاه های اجرایی استان گلستان وجود ندارد و دستگاه می‌توانند با حداقل نیرو و در حد ضرورت یعنی کمتر از یک سوم کارکنان به تشخیص مسول دستگاه اجرایی به فعایت خود ادامه دهند.

ادارات گلستان تعطیل نیست/ دستگاه‌های اجرایی با حداقل نیرو فعالیت می‌کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم، هادی حق‌شناس صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت‌های جدید کرونایی اظهار داشت: وی گفت: هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر تعطیلی کامل ادارات تا این لحظه صادر نشده و ادارات در گلستان با حداقل  نیرو به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: به مدیران دستگاه‌ها ابلاغ شده از کمترین نیروی ممکن آن هم برای امورات ضروری و حیاتی استفاده کنند.

حق‌شناس اظهار کرد: همه فعالیت‌های ضروری ادامه خواهد داشت و فعالیت بانک‌ها و نهادهای خدمات‌رسان ادامه خواهد داشت.

‌استاندار گلستان تاکید کرد: تعطیلی مطلق در دستگاه‌های اجرایی استان وجود ندارد و تعطیلی عنوان شده تنها در شهرهای قرمز به این معناست که به جای حداکثر تا یک سوم نیرو، دستگاه می‌توانند با حداقل نیرو و در حد ضرورت یعنی کمتر از یک سوم کارکنان به تشخیص مسئول دستگاه اجرایی به فعایت خود ادامه دهند و به هیچ عنوان به معنی تعطیلی کامل  همه دستگاه‌های اجرایی نیست.

گفتنی است رئیس سازمان اداری استخدامی شب گذشته از تعطیلی ادارات در این هفته آ خبر داد در حالی که تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر تعطیلی کامل ادارات توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور منتشر یا اعلام نشده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار