فرماندار شهرستان بندرترکمن خبر داد؛

فرماندار شهرستان بندرترکمن با اشاره به اینکه امسال تعداد پروژه صد در صد افزایش داشت، گفت: سال گذشته تعداد پروژه ها 57 مورد بوده است که امسال این رقم به 118 مورد رسیده است.

رشد صد در صدی پروژه های دهه فجر

فرماندار شهرستان بندرترکمن با اشاره به اینکه امسال تعداد پروژه صد در صد افزایش داشت، گفت: سال گذشته تعداد پروژه ها 57 مورد بوده است که امسال این رقم به 118 مورد رسیده است.

به گزارش گلستان 24، سیدصادق شیرنگی، در ستاد دهه فجر از افتتاح و کلنگ زنی 118 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان بندرترکمن خبر داد و اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال 96 پروژه عمرانی با اعتبار 46 و نیم میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: از این تعداد80 موردبا اعتبار 31 و نیم میلیارد تومان افتتاح و 16 مورد با اعتبار 15 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار شهرستان بندر ترکمن گفت: طبق پیش بینی های انجام شده 22 پروژه اقتصادی و اشتغالزا خواهیم داشت که 21 مورد قابل افتتاح و یک مورد کلنگ زنی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امسال تعداد پروژه صد در صد افزایش داشت، ادامه داد: سال گذشته تعداد پروژه ها 57 مورد بوده است.

شیرنگی یادآورشد: علی رقم تمام تحریم ها و مشکلات اقتصادی امسال در بحث اعتبارات ما شاهد رشد 400 برابری بودیم.

وی افزود: در کنار پروژه های اشتغالزا بیش از 200 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: غبار روبی مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقاتی چون ورزشی و شعر خوانی از جمله برنامه های این ایام است.

وی با بیان اینکه بندرترکمن در پذیرش گردشگر جزو شهرستان های دوم تا سوم استان محسوب می شود، ادامه داد: این شهرستان به دلیل قدمتی  دارد توانسته ظرفیت پذیرش گردشگر را حفظ کند.

فرماندار بندرترکمن در خصوص جزیره آشوراده هم، گفت: با همکاری که از سوی شخص استاندار گلستان صورت گرفت مشکلات برطرف شد و امید است طرح گردشگری در فضای  22 هکتاری که برای این پروژه در نظر گرفته شود اختصاص پیدا کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار