دکتر محمد عباسی:

وزیر اسبق ورزش و جوانان کشور دیروز در نشست صمیمی با دبیران احزاب انقلابی استان با گرامیداشت دهه فجر و یاد امام و شهدای انقلاب اسلامی، یکی از ارکان حفظ و تقویت انقلاب اسلامی را تحزب اعلام کرد.

گلستان اولین استان کشور است که احزاب انقلابی در کنار هم و به صورت هماهنگ کار تشکیلاتی می کنند

وزیر اسبق ورزش و جوانان کشور دیروز در نشست صمیمی با دبیران احزاب انقلابی استان با گرامیداشت دهه فجر و یاد امام و شهدای انقلاب اسلامی، یکی از ارکان حفظ و تقویت انقلاب اسلامی را تحزب اعلام کرد.

به گزارش گلستان ۲۴، دکتر محمد عباسی چالش حال حاضر انقلاب اسلامی را فاصله گرفتن نیروهای انقلابی از ارزشهای انقلاب عنوان کرد و یکی از راه های کم کردن این فاصله ها را فعالیت احزاب دانست.

وی به تشکیل حزب جمهمری در ابتدای پیروزی انقلاب توسط شهید دکتر بهشتی اشاره کرد و افزود: به تعبیر دکتر بهشتی، حزب باید تجلی گاه فضایل و خوبی ها باشد و از لغو و لهو و تبدیل شدن به بت بپرهیزد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بر لزوم وفاداری اعضا به حزب و اهداف حزبشان تاکید کرد و افزود: در کار حزبی جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی یک اصل محسوب می شود.

وی استان گلستان را اولین استان در سطح کشور دانست که در آن احزاب اصولگرا در کنار هم و هماهنگ فعالیت می کنند و این مدل باید در سطح کشور هم اجرایی شود اما نظم دهی به تشکیلات و احزاب و گروه ها نباید به تفرق منجر شود.

دکتر عباسی به انتخابات ریاست جمهموری پیش رو اشاره کرد و افزود: با توجه به اهداف انقلاب اسلامی باید طرحی نو دراندازیم که این امر حوصله و توجه شما نیروهای فعال سیاسی – اجتماعی را می طلبد.

وزیر اسبق تعاون با برشمردن دسته بندی های عمده اصولگرایان کشور در قالب شورای ائتلاف، شورای وحدت و جبهه پایداری گفت: در جمهوری اسلامی هیچگاه کاندیدای ریاست جمهوری از پیش برنده نداشتیم و همیشه رای مردم نتیجه ای غیر منتظره را رقم زده است لذا می بایست در این دوره نیز با فعالیت و تلاش مضاعف به روی کار آمدن یک رییس جمهور انقلابی کمک کنیم.

دکتر عباسی در پاسخ به سوال یکی از حاضران در خصوص کاندیداهای احتمالی اصولگرایان گفت: اگر حجت الاسلام رییسی کاندیدا شوند بنده و چند تن دیگر که قصد ورود به عرصه انتخابات را داریم به نفع ایشان کنار خواهیم رفت اما ایشان باید زودتر به جمعبندی برسند و کاندیداتوری خود را اعلام کنند.

در ابتدای جلسه نیز قربانعلی بابایی رییس شورای هماهنگی احزاب انقلابی استان، گزارشی از فعالیت شورا از ابتدای تشکیل تا کنون ارائه کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار