هادی هاشمیان گفت: این موتورسیکلت ها در قالب طرح مصوب کارگروه حقوق شهروندی دادگستری گلستان که قرار بود تا پایان امسال پارکینگ های استان خالی شود ، تعیین تکلیف شدند .

تعیین تکلیف 17 هزار موتورسیکلت توقیفی / پارکینک های گلستان خالی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ وی افزود: در قالب این طرح مالکان وسایل نقیله توقیفی با برخورداری از تخفیف ، سه ماه فرصت داشتند برای ترخیص موتورسیکلت خود مراجعه کنند و اگر در مدت تعیین شده مراجعه نمی کردند موتورسیکلت توقیفی با قیمت کارشناسی در مزایده فروخته می شد.

وی ادامه داد: با نظارت دادستان ها نزدیک به 17 هزار موتورسیکلت که بیش از یکسال از توقیف آن ها گذشته بود و در فرصت تعیین شده هم مالکان برای ترخیص مراجعه نکردند پس از مزایده با قیمتی بالاتر از قیمت کارشناسی فروخته شد .

وی تاکید کرد: این موتورسیکلت ها به عنوان اسقاطی فروخته شده و خریداران حق برگشت آن به چرخه را ندارند ، پلیس راهور هم این موتورسیکت ها را شماره گذاری نخواهد کرد .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: صاحبان موتورسیکلتهای فروخته شده برای دریافت وجه آن با ارائه مدارک به واحد ترخیص راهور مراجعه کنند و محدوده زمانی برای مراجعه و دریافت پول وجود ندارد .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حضور طولانی مدت وسایل نقلیه توقیفی مانند موتورسیکلت و خودرو در پارکینگ ها هزینه‌های سنگین نگهداری و جرایم بیمه‌ای برای مالک دارد و به علت شرایط آب و هوایی به وسایل نقلیه خسارت وارد می کند

 

ارسال نظر

آخرین اخبار